רשמית: אלכסיס סאנצ'ס חתם באינטר עד 2023, רכש חדש לברצלונה

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס. חתם עד 2023 | Emilio Andreoli/Getty Images

הצ'יליאני הצטרף בהעברה חופשית מה שמוכיח עוד יותר את הכישלון של יונייטד. הקטלונים שמו את ידם על החלוץ הצעיר גוסטבו מאיה. צ'לסי שמה את חימנס על הכוונת. וגם: יעד גדול ומפתיע לאקס בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

רשמי:

* אינטר השלימה את צירופו של אלכסיס סאנצ'ס הצ'יליאני ששיחק כמושאל בעונה הנוכחית ממנצ'סטר יונייטד. הוא יגיע בהעברה חופשית ואחרי שקיצץ בצורה ניכרת בשכרו – ירוויח באיטליה 130 אלף ליש"ט בשבוע אחרי מס. אלכסיס, שחזר לעצמו העונה אחרי תקופה קשה בתיאטרון החלומות, חתם לשלוש עונות בנאזורי. ב-1,354 דקות בלבד העונה רשם החלוץ ארבעה שערים ובישל עוד עשרה.

* רכש חדש לברצלונה לקראת העונה החדשה – אולי לא מה שהאוהדים ציפו, ובכל זאת: הקטלונים הודיעו על החתמתו של גוסטבו מאיה, החלוץ הצעיר (19) שמגיע מסאו פאולו בתמורה לארבעה וחצי מיליון יורו. השחקן חתם עד 2025 עם סעיף שחרור מפלצתי של 300 מיליון יורו וישחק תחילה בקבוצת המילואים של המועדון.

* ג'פרסון פרפאן עוזב את לוקומוטיב מוסקבה. המועדון הרוסי אישר את עזיבתו של החלוץ הפרואני. לפי "ספורט אקספרס", לוקומוטיב הציעה לפרואני חוזה לעונה נוספת אם כי בשכר נמוך, קיצוץ של למעלה מ-50% ועל כן הוא לא ימשיך. "שלוש שנים וחצי – אליפות, שני גביעים וסופר קאפ. אלה זכרונות בלתי ניתנים למחיקה. תודה רבה למועדון על הרפתקה נהדרת", אמר בן ה-35. "גרמתם לי להרגיש בבית מהרגע הראשון". בסך הכל כבש החלוץ 25 שערים ב-69 הופעות במועדון.

* זוכרים אותו? ג'ורדן פושה, החלוץ הצרפתי בן ה-28 שכיכב במכבי הרצליה חתם בוואסלנד-בוורן הבלגית. אשתקד כבש שמונה שערים ב-28 הופעות בכל המסגרות. בקבוצת קסאנטי היוונית.

* שחקן נוסף שבעברו עבר בליגת העל, הקשר אפונסו טיירה שבעונת 2017/18 שיחק בקריית שמונה, עבר לבית"ר ירושלים ועזב אותה כעבור שנה, חתם בקבוצת בלננשש שסיימה שתי נקודות מעל הקו האדום בליגה הפורטוגלית.

שמועות:

* היעד הבא של דויד סילבה? לפי "קוריירה דלה ספורט", הקשר הספרדי שייפרד ממנצ'סטר סיטי לאחר משחקי ליגת האלופות, הסכים להגיע ללאציו ואחיו אף ביקר כבר במתחם האימונים של המועדון. הצדדים, לפי הדיווח, עדיין עובדים כדי להגיע לעמק השווה אולם לא מעט מהפרטים כבר סוכמו. באיטליה מניחים שסילבה ייאשר רשמית את החלטתו בראשון, כשביום שישי כמובן מצפה לקבוצתו משחק הגומלין נגד ריאל מדריד בליגת האלופות.

וויליאן מתקרב בצעדי ענק ליריבה העירונית של צ'לסי, ארסנל. לפי הדיווחים הבוקר, הברזילאי שבסוף השבוע יחגוג את יום הולדתו ה-32, צפוי להשתכר כארבעה מיליון יורו לעונה (כ-100 ליש"ט בשבוע) בשלוש השנים הבאות בשורות התותחנים. בממלכה טוענים שצ'לסי הציעה לו כ-140 אלף ליש"ט כדי שיישאר, אולם הוא דרש חוזה לשלוש שנים והבלוז הציעו שנתיים בלבד.

וויליאן
וויליאן | ADAM DAVY/POOL/AFP via Getty Images

* לפי "מארקה", ויאריאל רוצה לצרף את דני פארחו, קפטן ולנסיה, שלא צפוי להמשיך בעטלפים לאור הבלאגן הניהולי. אונאי אמרי, מאמן הצוללת, עמד כזכור על הקווים בוולנסיה והדריך את הקשר בעבר ויש ביניהם קשר טוב. "ויאריאל היא אופציה טובה עבורו והוא שוקל אותה", נכתב ב"מארקה", שם צוין בנוסף כי בוולנסיה יודעים שהוא יעזוב, אין ברירה. על אף היריבות בין המועדונים, פארחו עשוי להגיע לצוללת.

* סעיד בנרחמה, חלוצה של ברטנפורד מהצ'מפיונשיפ, על הכוונת של טוטנהאם כך לפי "מירור". החלוץ כבש אשתקד 17 שערי ליגה ובישל עוד תשעה ב-43 הופעות. מחירו של החלוץ הוא 16 מיליון ליש"ט, כשגם ווסטהאם מעוניינת. לפי הדיווח, החלוץ כבר הבהיר לקבוצתו הנוכחית, שהפסידה במשחק הפלייאוף, שהוא רוצה לשחק בליגה הבכירה.

* צ'לסי רוצה לחזק את ההגנה הבעייתית שלה לקראת העונה הבאה. לפי "דיילי סטאר", המאמן פרנק למפארד מעוניין לצרף את חוסה מריה חימנס, בלמה האורוגוואי של אתלטיקו מדריד. לחימנס סעיף שחרור גבוה מאוד – 110 מיליון יורו, אך בקבוצה מאמינים שאפשר יהיה לצרפו בסכום נמוך משמעותית. אשתקד רשם עונה פחות טובה בשל לא מעט פציעות כששיחק 26 משחקים בלבד. היחסים בין המועדונים טובים ולא מעט שחקנים עברו ביניהן.

דני פארחו
דני פארחו. בדרך לוויאריאל? | David Ramos/Getty Images

* חאבי מארטינס, קשרה הספרדי של באיירן מינכן, הולך ונעלם. לפי דיווחים בגרמניה, ראן הצרפתית רוצה לצרפו. הקבוצה הצנועה העפילה לראשונה בתולדותיה לליגת האלופות, ורוצה לבנות קבוצה איכותית, אם כי בבאיירן לא ימהרו לשחררו בלי הצעה טובה. הקשר מסיים את חוזהו במינכן בשנה הבאה.

* חוסם אאואר מתקרב ליובנטוס? נשיא ליון הודה שיקשיב להצעות עבור הקשר שמחזיק בחוזה עד 2023. לפי "לה פריזיאן", האיטלקים עשויים להגיש הצעה.

חוסה חימנס
חוסה חימנס | Angel Martinez / Stringer

* בורחה הררה (27), המגן ששיחק במכבי נתניה לתקופה קצרה ושוחרר בחודש דצמבר עובר לפ.צ אנדורה. מאז שעזב את ישראל לא שיחק באף קבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי