מעבר הענק מתקרב? דיווח: קוטיניו ביקר במתחם האימונים של ארסנל

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

על פי דיווחים באנגליה וספרד, הברזילאי כבר סגר את תנאיו האישיים אצל התותחנים, על אף שעדיין לא קיים סיכום בין הקבוצות,ש קבעו פגישה בנושא. חתימה בכל מקרה לא תתבצע לפני סיום קמפיין ליגת האלופות של באיירן

(גודל טקסט)

פיליפה קוטיניו מתקרב חזרה לפרמיירליג, בה רשם את שנות השיא שלו והפך לשחקן מהטופ העולמי במדי ליברפול. על פי דיווח שהתפרסם היום (שבת) באנגליה, השחקן סיכם את תנאיו האישיים מול ארסנל ואף ביקר במתחם האימונים שלה.

קשר ברצלונה, אשר הושאל בעונה האחרונה לבאיירן מינכן, מחפש קבוצה חדשה שכן הקטלונים רוצים להיפטר מהשכר הכבד שלו והיו שמחים למכור אותו ולהכניס קצת כסף לקופת המועדון המרוקנת. עם זאת, העסקה העתידית צפויה להיות בהשאלה לאמירויות.

גם אם קוטיניו אכן יחתום בארסנל, הדבר לא יקרה לפני סיום הקמפיין של באיירן מינכן בליגת האלופות, שכן הוא עדיין חלק מהסגל הבווארי. על פי דיווח בספרד, ראשי ארסנל כבר קבעו פגישה מול ראשי בארסה בנוגע להעברת השחקן.

בקרוב ישתפו פעולה? | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

אם אכן הברזילאי ימצא את עצמו במדי התותחנים בעונה הבאה, הם עשויים להעמיד קבוצה מאוד מעניינת אם פייר אמריק-אובמיאנג אכן יחתום בסופו של דבר על חוזה חדש וימשיך ובוודאי אם יצליחו להחתים את תומאס פארטיי מאתלטיקו מדריד, בו במועדון מאוד מעוניינים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי