לקראת מעבר לארסנל? וויליאן הודיע על פרידה מצ'לסי

וויליאן
וויליאן | Catherine Ivill/Getty Images

אחרי שבע שנים בסטמפורד ברידג', הברזילאי שחוגג את יום הולדתו ה-32 הכריז על עזיבתו: "היו רגעים שמחים, עצובים וגם זכינו בתארים. ההחלטה באוגוסט 2013 הייתה הכי טובה שיכולתי לקבל"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

עכשיו זה סופי וסגור: על פי הדיווחים בסוף השבוע האחרון וויליאן עדיין בהתלבטויות אחרונות היכן לשחק בעונה הבאה, אבל בצ'לסי הוא בוודאות לא ימשיך. יממה לאחר הדחת הקבוצה מליגת האלופות ולמעשה מבחינתה סיומה של עונת 2019/20, הברזילאי, שהיום חוגג את יום הולדתו ה-32, הודיע כי הוא עוזב את הבלוז אחרי שבע שנים.

"היו לי שבע שנים נהדרות מאז אוגוסט 2013", כתב וויליאן, שעל פי הדיווחים סיכם את תנאיו בארסנל לשלוש השנים הבאות, אבל נטען שגם ברצלונה בוחנת את האפשרות לצרפו בשל העובדה שהוא נחשב שחקן חופשי, "כשהגיעה ההצעה מצ'לסי, ידעתי שזו הקבוצה שאני צריך לעבור אליה. היום אני בטוח שזו ההחלטה הכי טובה שיכולתי לקבל – היו רגעים שמחים, עצובים, היו תארים וזה תמיד היה אינטנסיבי.

"מעבר לתארים, למדתי המון על עצמי. התפתחתי, הפכתי לשחקן טוב יותר ואדם טוב יותר. בכל אימון, בכל משחק, בכל דקה על המגרש ובחדר ההלבשה, תמיד למדתי. אני מודה לאוהדי צ'לסי שקיבלו אותי ותמכו בי לכל אורך השנים. היו גם ביקורות וזה טבעי, אבל מה שחשוב שזה דרבן אותי להצליח עד הדקה האחרונה שלי במדים של צ'לסי. כעת הגיע הזמן לעבור הלאה ואני בטוח אתגעגע לחברים שלי, לאנשי הצוות שתמיד ראו אותי כמו הבן שלהם ולאוהדים. אני עוזב בראש מורם, בידיעה שזכיתי כאן בתארים ותמיד נתתי את המקסימום".

בשבע השנים שלו בלונדון, זכה וויליאן בשתי אליפויות (2014/15 ו-2016/17) ובסך הכל רשם 234 הופעות פרמיירליג, כבש 37 שערים ובישל 33. בכל המסגרות יש לו 339 הופעות והוא גם זכה עם הקבוצה בליגה האירופית ובגביע האנגלי. על פי כל הפרסומים, הוא הבהיר כי הוא יאריך חוזה רק אם יזכה לשלוש שנים נוספות, אך קיבל הצעה לשנתיים בלבד וכעת צפוי לעבור לארסנל, כך על פי הדיווחים בממלכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי