אשתו של שחקן סיטי גרמה לסערה: "פפ אשם בהפסד לליון"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Angel Martinez/Getty Images

ולדה סדאן, הכלה החדשה של אלכסנדר זינצ'נקו תקפה את גווארדיולה בעמוד היוטיוב שלה: "ברגע כזה קריטי לעשות כאלה ניסויים בהרכב?"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

ולדה סדאן, כלתו החדשה של אלכסנדר זינצ'נקו גרמה לסערה בערוץ היוטיוב שלה כשהאשימה את פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי בהדחה המפתיעה לליון בליגת האלופות בסרטון שהפך לויראלי תוך זמן קצר וזכה להרבה תגובות ברשת: "ראיתם מה קרה. אני לא שחקנית כדורגל, לא פרשנית ולא אנליסטית. אני מבינה שהדעה שלי לא חשובה. אולי אין לי זכות לומר את זה, ואולי זינצ'נקו יאסור עליי, אבל כדי להגיד את זה בעדינות ולא לקלל, אני יכולה להגיד שהאשמה היא לחלוטין של גווארדיולה".

והיא לא עצרה בכך: "ברגע כל כך קריטי, להשתמש בהרכב כזה ניסיוני היה מבאס. אין לי שום זכות לבקר, אבל למה הוא פתח עם שלושה בלמים? אני פשוט לא יכולה להבין את ההחלטה לעלות עם הרכב כזה. תראו איזה שחקנים יש לסיטי, איזה ספסל. הקבוצות הכי גדולות בעולם היו שמחים לקבל חלק מהמחליפים שלהם בהרכב".

המגן השמאלי מיהר להתנער מהאמירות של אשתו, שלדעת רבים, לא שגויות כלל: "חברים, אני צריך להגיד כמה דברים על הראיון של אשתי. ראשית, אני לא אמרתי שום דבר רע או ביקורתי על ההרכב שלנו אז אל תהפכו את המילים שלה למילים שלי בבקשה. הסברתי שאנחנו כשחקנים מבינים את ההשפעה של הטקטיקה, וכיוון שכולנו שחקנים עם ניסיון אדיר, אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לאותה טקטיקה. ההפסד שלנו לליון לא אומר שהמאמן טעה כי הוא ניסה. אם ראיתם את הראיונות שלי בעבר והדרך שבה דיברתי על המאמן שלנו, אתם יכולים להאמין לי. הוא מספר אחד".

הדבר השני בנוגע לאשתי, למרות שהיא עיתונאית, היא גם אוהדת. לאורך כל העונה היא נסעה איתנו למשחקי בית וחוץ בגלל שהיא אוהדת גדולה של מנצ'סטר סיטי. בסרטון אתם יכולים לראות את האמוציות שלה, ואחרי המשחק היא הבעיה את דעתה כיוון שהיא רצתה שנהיה טובים יותר. אנחנו לגמרי מבינים שהיא לא הייתה צריכה לפרסם את זה ברשתות החברתיות כיוון שהיא אשתי, אבל היא לא ניסתה להביע ביקורת על המאמן של הקבוצה כעיתונאית אלא רק כאוהדת מאוכזבת. אני כותב את זה מהחתונה שלי ובמקום ליהנות מהרגע המדהים הזה, אני חייב לעשות את זה כי אני לא יכול להשאיר את זה ככה באוויר. מקווה שתבינו".

‏‏לכידה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי