מגווייר: "חשבתי שמנסים לחטוף אותנו, הייתי בפאניקה, חששתי לחיי"

הארי מגווייר בבית המשפט | Photo by EUROKINISSI/AFP via Getty Images

בלם מנצ'סטר יונייטד דיבר לראשונה מאז מעצרו ביוון ושפך אור על הפרשה: "בעטו לי ברגל ואמרו שהקריירה שלי נגמרה. ההאשמות בשוחד מגוחכות. לא מרגיש שאני חייב התנצלות לאף אחד. אני בטוח שהאמת תצא לאור"

(גודל טקסט)

בלם מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר דיבר אמש (חמישי) בפעם הראשונה מאז פרשת מעצרו במיקונוס. כזכור, האנגלי היה מעורב בקטטה שלדברי נציגיו החלה בעקבות ניסיות של צמד אלבניים לתקוף את אחותו ב"חפץ חד". מגווייר ואחותו נלקחו לתחנת משטרה, שם השחקן ניגש לאחד השוטרים ואמר: "אתם יודעים מי אני? אני קפטן מנצ'סטר יונייטד, אני עשיר מאוד, אוכל לשלם לכם ותתנו לי ללכת", כך לטענת התובעים. הבלם לא נכח בבית המשפט ולמרות שכפר באישומים נגדו באמצעות עורך דינו, הוא נמצא אשם בסעיפי תקיפה, התנגדות למעצר וניסיון לשוחד.

אחרי שהותר לו לנסוע בחזרה לאנגליה, מגווייר סיפר ל-BBC: "בהתחלה חשבתי שמנסים לחטוף אותנו. הורידו אותנו על הברכיים, הרמנו ידיים באוויר והם פשוט התחילו להכות אותנו. הם בעטו לי ברגל ואמרו שהקריירה שלי נגמרה, 'אין יותר כדורגל, אתה לא תשחק יותר'. בנקודה זו חשבתי שאין סיכוי שאלה שוטרים, אז ניסיתי לברוח כי הייתי בכזו פאניקה, חששתי לחיי לאורך כל הזמן הזה".

מגווייר טען כי התקרית התרחשה מחוץ לתחנת משטרה, כשהוא ניסה לקחת את אחותי דייזי לבית חולים כיוון שנראה היה שהיא מאבדת הכרה. הבלם הכחיש את ההאשמות על ניסיון לשוחד והשיב על כך: "זה פשוט מגוחך".

הארי מגווייר
"הייתי בפאניקה, חששתי לחיי" | Harry Trump/Getty Images

בלם השדים האדומים, שהפך בקיץ שעבר לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה כשנרכש מלסטר תמורת 80 מיליון ליש"ט, התעקש כי אין לו סיבה להתנצל על האירוע, אך הביעה חרטה על כך שבייש את שמה של מנצ'סטר יונייטד: "זה היה נורא. זה לא משהו שאני רוצה לחזור עליו בחיים. אני לא מאחל את זה לאף אחד. זו הפעם הראשונה שבה הייתי בתוך בית מעצר. אני לא מרגיש שאני חייב התנצלות לאף אחד, אתה מתנצל כשעשית משהו שגוי או שאתה מתחרט. אני מתחרט שהייתי במצב הזה, אני משחק באחד המועדונים הגדולים בעולם ומתחרט ששמתי את אוהדים והמועדון במצב הזה".

בית המשפט גזר על מגווייר 21 חודשים ו-10 ימי מעצר על תנאי, אך הוא הגיש ערעור ובסופו של דבר נקבע לו משפט חוזר בבית דין בכיר יותר, שלא צפוי להיערך לפני 2021. מטעמה של מנצ'סטר יונייטד נמסר כי רישומו הפלילי של השחקן נוקה. כעת הוא מקווה שייערך לו שימוע הוגן: "יש בי אמון במערכת המשפט היוונית, המשפט החוזר יקנה לנו זמן להתכונן, לאסוף את הראיות, לזמן עדים ואני בטוח שהאמת תצא לאור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי