ארטטה על וויליאן: "הוא השיג המון בקריירה ועדיין לא מרוצה"

מנג'ר ארסנל החמיא לרכש המשמעותי שלו הקיץ, על אף שהוא לא צפוי לפתוח במגן הקהילה נגד ליברפול (שבת, 18:20 בספורט1). אל נני אמור לעלות בקישור, סאליבה במרכז ההגנה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

כמעט חודש אחרי שזכתה בגביע המדינה עם 1:2 נהדר על צ'לסי בגמר הגביע מצמד של פייר אמריק אובמיאנג, כבר מחר (שבת, החל מ-18:20 בספורט1), הקבוצה של מיקל ארטטה תשוב לוומבלי ותנסה לזכות גם בתואר "מגן הקהילה", כאשר תפגוש את האלופה ליברפול.

ארסנל ערכה ניסוי כלים ראשון לעונה ביום שלישי כאשר הביסה 1:4 את מ.ק דונס, אולם בקישור פתח מוחמד אל-נני המצרי בשל העובדה שדני סבאיוס סיים את שנת ההשאלה ושב לריאל מדריד, שחקן שספק גדול אם יישאר בסגל מכיוון שארטטה מחפש שחקן קישור למרכז השדה, אך גם מחר הוא אמור להמשיך בהרכב.

במסיבת העיתונאים לקראת ליברפול אמר ארטטה על הסגל הנוכחי: "כולם מתחילים מאפס. אנחנו מתאמנים שבועיים וזה מה שמשנה. לכולם יש הזדמנות שווה להוכיח את עצמם ועליהם להוכיח את זה בגישה שלהם ובהופעות שלהם – להראות שהם יותר טובים מחבריהם לסגל. זה גם מה שאמרתי למתאו (גונדוזי)".

וויליאן, שרק הצטרף לאחרונה מצ'לסי, הצטרף לאחרונה לאימונים ועדיין לא אמור לפתוח בהרכב. לעומתו, במרכז ההגנה אמור לפתוח וויליאם סאליבה שנרכש מסנט אטיין לפני כשנה ונשאר בקבוצה כמושאל.

"אני רוצה בסגל שחקנים אופטיימיים, עם הגישה הנכונה ושמוכנים להילחם ולנצח משחקים בשביל המועדון. זו התחושה שקיבלתי מוויליאן מהיום הראשון", אמר ארטטה על הרכש המשמעותי שלו הקיץ, "הוא לא מרוצה עדיין ממה שהוא השיג בקריירה – והוא השיג המון".

וויליאן | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

ארטטה, שהיה אחד החולים הראשונים בקורונה בפרמיירליג, גם אמר לקראת תחילת עונת 2020/21: "אתה מתכונן למשהו ואז שחקן נמצא חיובי בבדיקת קורונה. אנחנו מנסים להתרגל לסיטואציה ולהסתדר איתה ככל שניתן. זה לא שיש לנו יותר מדי מה לעשות".

הרכב משוער: ברנד לנו, סדריק סוארס, רוב הולדינג, וויליאם סאליבה, קיראן טירני, גאניט ג'אקה, מוחמד אל נני, איינסלי מייטלנד-ניילס, בוקאיו סאקה, אדי אנקטייה, פייר אמריק אובמיאנג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי