Sport1 Banner

בוס אישר שהאברץ בדרך לצ'לסי: "לא מצפה שהוא יתאמן איתנו שוב"

מאמן באייר לברקוזן נשאל על עתידו של היהלום בן ה-21 שנמצא כרגע עם נבחרת גרמניה והודה: "לא מצפה שהוא יחזור". הבלוז ישלמו תמורתו כ-100 מיליון יורו, חסרה רק ההכרזה הרשמית מצדם

(גודל טקסט)

עסקת קאי האברץ לצ'לסי צפויה להפוך לרשמית בהקדם. נכון, זה דווח לא פעם ולא פעמיים בשבועות האחרונים, אבל הבוקר (שני) גם מאמן באייר לברקוזן, פטר בוס, אישר שמדובר בעניין של זמן.

כבר בשבוע שעבר, בדיוק לפני שבעה ימים, פרסמו כלי התקשורת באנגליה ובגרמניה פה אחד על סיכום שהושג בין המועדונים. האברץ, הכוכב בן ה-21 שכבר מחזיק במאזן אדיר של 36 שערים ו-25 בישולים בבונדסליגה ב-118 משחקים, יעבור לסטמפורד ברידג' תמורת כ-100 מיליון יורו – 80 ישולמו מיידית ו-20 נוספים יועברו בהתאם להישגים אישיים וקבוצתיים במהלך תקופתו בבלוז. הוא אמור לחתום לחמש שנים.

בוס אמר הבוקר באימון באייר לברקוזן: "אני לא מצפה לראות את קאי מתאמן איתנו יותר. יש גם אפשרות ששחקנים נוספים יעזבו ושיהיו שינויים בסגל". יש לציין שהאברץ נמצא בימים אלה עם נבחרת גרמניה לקראת משחקי ליגת האומות

באנגליה מבהירים, כאמור לעיל, שהכל כבר סגור ושכעת מדובר בעניין של זמן עד שצ'לסי תכריז רשמית על צירופו של האברץ. כידוע, צ'לסי סבלה מאיסור העברות בשנה האחרונה, אך כעת היא מפצה על כך וכבר רכשה את בן צ'ילוול מלסטר, חאקים זייך מאייאקס, טימו ורנר מלייפציג וגם טיאגו סילבה הצטרף ללא תמורה מפריז סן ז'רמן. גם הבלם מלאנג סאר הצטרף, אך יושאל, ונראה כי בקרוב יירכש גם שוער שיחליף את קפה בין הקורות או לכל הפחות יתחרה איתו על מקום בהרכב.

טימו ורנר | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי