קוליבאלי בדרך למנצ'סטר סיטי, מתיאוס תקף את גווארדיולה

קאלידו קוליבאלי | SSC NAPOLI/SSC NAPOLI via Getty Images

המועדון קרוב לסיכום מול נאפולי על רכישת הבלם, שכבר סיכם את תנאיו וצפוי להרוויח 12 מיליון יורו לעונה. מאמן מכבי נתניה בעבר על הספרדי: "אגואיסט, נכשל שוב ושוב"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אי אפשר להגיד שהעונה האחרונה של מנצ'סטר סיטי הייתה מוצלחת. אמנם לפרקים היא הציגה כדורגל חלומי, אך במבחן התוצאה היא כשלה כשהפסידה רבע גמר ליגת האלופות לליון, סיימה במקום השני בליגה והפסידה בחצי גמר הגביע האנגלי לארסנל.

בצל השמועות הבלתי פוסקות על החתמתו האפשרית של ליאו מסי, שמעוניין לעזוב את ברצלונה, שחקן נוסף מתקרב לסיטיזנס. מדובר באחד הבלמים הטובים בעולם, קאלידו קוליבאלי בן ה-29, אשר משחק בנאפולי מאז עונת 2014/15.

הסנגלי עצמו כבר הגיע לסיכום על שכרו בסיטי, 12 מיליון יורו – כפול צמה שהוא מרוויח בקבוצה מדרום איטליה. כעת, הצטמצמו הפערים בין המועדונים. המחיר המבוקש של נאפולי הוא 80 מיליון יורו, בעוד שההצעה האחרונה שהגישו הסיטיזנס עומדת על 70 מיליון.

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

על פי הדיווחים, בימים הקרובים סגנית אלופת אנגליה תגיש הצעה משופרת לנאפולי, ונשיא המועדון האיטלקי, אורליו דה לורנטיס, התבטא אתמול (רביעי) ואישר שקוליבאלי בדרך למועדון חדש כשאמר: "הוא צפוי לעזוב. אם קבוצה תגיש עליו את ההצעה שאנחנו רוצים הוא ישוחרר הקיץ".

בנושא אחר, מאמן סיטי, פפ גווארדיולה, ספג ביקורת מלותר מתיאוס. שחקן העבר האגדי של באיירן מינכן, שיאן הופעות נבחרת גרמניה בכל הזמנים ומאמן מכבי נתניה בעבר, לא חסך מילים מהמאמן הספרדי על כך שהתעקש על שינוי מוזר במערך ברבע גמר הצ'מפיונס מול ליון, מה שבסופו של דבר הוביל להפסד.

"יש תחושה שהוא תמיד מחפש לעשות משהו מיוחד במשחקים גדולים", אמר מתיאוס. "בברצלונה לקבוצה היה DNA והכל עבד, אבל בבאיירן ובסיטי הוא ניסה לעשות כל מיני שינויים ונכשל שוב ושוב. הוא תמיד רוצה להראות שהוא יכול לעשות אפילו טוב יותר ממה שיש. הייתי מתאר את זה כאגואיסטי. כן, זו מילה קשה, אבל זה נובע ממה שהוא עשה. פעם בבאיירן רוברט לבנדובסקי אפילו נאלץ לשחק באגף השמאלי. זה בכלל לא עבד טוב".

לותר מתיאוס, פפ גווארדיולה | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי