קלופ עקץ את היריבות: "אנחנו מועדון אחר". דיווח: טיאגו סיכם

באנגליה נטען כי הקשר מתקרב לאנפילד והפערים בין המועדונים לא גדולים. המאמן הגן על מדיניות הרכש של קבוצתו: לא נשתנה בין לילה ונהפוך לצ'לסי'. הרבה שחקנים חדשים יצטרכו להשתלב יחד. כאן יש לנו יתרון"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

האם ליברפול בדרך לרכש משמעותי ראשון הקיץ? לפי העיתונאי קונסטנטין אקנר, שכותב עבור "BBC" ו- "ESPN", טיאגו אלקנטרה, קשר באיירן מינכן, כבר סיכם את תנאיו הכספיים במועדון והפערים בין הקבוצות לא גדולים. באיירן דורשת מעל 30 מיליון יורו בעוד האלופה האנגלית מוכנה לשלם 25 מיליון יורו.

הליגה האנגלית תצא לדרך ביום שבת הקרוב וההאלופה שהחזירה את הכתר הביתה אחרי 30 שנה, תפתח במשחק ביתי נגד לידס (19:15, ספורט1). מצד אחד זו הייתה אליפות מרשימה עם אחוזי הצלחה מטורפים עד לקורונה, ומצד שני נמתחה ביקורת גדולה על כך שליברפול לא מחזקת את הסגל שלה מספיק (רק המגן השמאלי קוסטאס צימיקאס הצטרף) בניגוד למנצ'סטר סיטי וצ'לסי. יורגן קלופ התראיין לרשת "BBC" ועמד מאחורי ההחלטות. המסר שלו: נוכל להצליח גם בלי לבזבז בגדול.

קלופ אמר: "אנחנו חיים כרגע בעולם עם הרבה חוסר וודאות. עבור חלק מהמועדונים זה נראה פחות חשוב עד כמה העתיד אינו בטוח. יש מועדונים בבעלות מדינות, בבעלות אוליגרכים, זו האמת. אנחנו מועדון אחר".

הגרמני ציין שוב את ההישגים המרשימים של קבוצתו: "הגענו לגמר ליגת האלופות לפני שנתיים, זכינו בתואר ב-2019 ולאחר מכן הפכנו לאלופי הפרמיירליג, בזכות המועדון שהיינו. ואנחנו לא יכולים לשנות את זה בן לילה ולהגיד 'אנחנו רוצים להיות כמו צ'לסי'".

האם שינויים רבים בסגל הם חיסרון: "הם (צ'לסי) מחתימים הרבה שחקנים, זה יכול להיות יתרון אבל זה אומר שעליהם להשתלב אחד עם השני. אתה לא יכול להביא את 11 השחקנים הטובים בעולם ולקוות שכעבור שבוע הם ישחקו את הכדורגל הטוב ביותר. זה קשור לעבודה באימונים, זה היתרון שלנו כנראה. עבדנו לא מעט זמן אחד עם השני".

ליברפול, שכבר הפסידה במגן הקהילה לארסנל בדו קרב פנדלים, זכתה לפתיחתה קשה. במחזור השני היא תתארח בסטמפורד ברידג' למשחק ענק נגד צ'לסי, וכעבור שמונה ימים תפגוש את ארסנל למשחק בית.

יורגן קלופ | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי