סולשיאר חיכה לוואן דה בייק חמש שנים: "עקבתי אחריו"

דוני ואן דה בייק, אולה גונאר סולשיאר | Matthew Peters / Contributor

מאמן מנצ'סטר יונייטד דיבר על שחקן הרכש, ממנו התלהב כבר ב-2015 כשכבש שער בכורה בקריירה נגד קבוצתו לשעבר מולדה, סיפר על השיחות עם ואן דר סאר לגביו והבהיר את הציפיות ממנו: "צריכים שערים משחקני הקישור"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אמנם החתימה שחקן אחד בלבד הקיץ, אולם זה לא מוריד משביעות הרצון של המנג'ר אולה גונאר סולשיאר מהרכש הטרי שלו, דוני ואן דה בייק. הנורבגי התראיין לרדיו של ה-BBC, הסביר מה הוביל אותו לצרף את הקשר ההולנדי הבינלאומי, הבהיר מה הציפיות ממנו וסיפר במי נעזר על מנת לבחון את התאמתו למועדון.

"הוא מסוג השחקנים שהרגשתי שאנחנו צריכים בסגל", אמר סולשיאר על ואן דה בייק, "מסוג האנשים שמתאימים לתרבות, לקבוצה וישפרו אותנו לשנים הבאות. דוני הוא שחקן ורסטילי, מאוד חכם, עם המון אנרגיות והתלהבות, שמתפתח כל הזמן. הוא מבקיע שערים ואנחנו זקוקים לזה משחקני הקישור. החלוצים שלנו כבשו לא מעט בעונה האחרונה, אבל אנחנו צריכים שערים מכל הסגל כי לא הבקענו מספיק כדי להתחרות בצמרת".

ואן דה בייק צד את עינו של סולשיאר כבר לפני חמש שנים, אז רשם את שערו הראשון בקריירה, במסגרת הליגה האירופית, דווקא נגד מולדה הנורבגית – הקבוצה הראשונה שהמאמן הדריך ברמת הבוגרים: "עקבתי אחרי דוני. הגול הראשון שלו היה נגדי, נגד מולדה בליגה האירופית ב-2015. הוא היה אמיץ", סיפר המנג'ר.

בנוסף, הנורבגי הודה כי השתמש בקשריו עם אדווין ואן דר סאר, שוער העבר של השדים האדומים ומנכ"ל אייאקס (קבוצתו הקודמת של ואן דה בייק) בהווה, על מנת לקבל חוות דעת על אופיו והתאמתו של השחקן למנצ'סטר יונייטד: "זו דרך אחת לבחון שחקנים. אתה צריך להשתמש בעין שלך אבל כמובן שדיברתי עם אדווין ושחקנים אחרים שמכירים אותו. אתה פשוט משתמש באנשים שאתה מכיר כדי לבדוק את האופי בדרך נוספת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי