אברטון טיילה ל-0:3 על סלפורד, האל סיטי הדהימה את לידס

הטופיז עלו לסיבוב השלישי בגביע הליגה עם ניצחון קליל, העולה החדשה לפרמיירליג הודחה על ידי הקבוצה מהליגה השלישית. ווסט ברומיץ' ופולהאם העפילו לשלב הבא

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השני בגביע הליגה האנגלי נמשכו הערב (רביעי), כאשר גולת הכותרת היא ניצחונה של אברטון, שחלפה על פני סלפורד בדרך לשלב 32 האחרונות. שתי העולות הטריות לפרמיירליג, ווסט ברומיץ' (0:3 על הארוגייט) ופולהאם (0:1 על איפסוויץ'), עלו גם הן לשלב הבא בעוד העולה השלישית לליגה הראשונה, לידס יונייטד, הייתה הקורבן בסנסציה של הערב והודחה על ידי האל סיטי.

אברטון – סלפורד 0:3

קרלו אנצ'לוטי העניק מנוחה לשחקני ההרכב שניצח את טוטנהאם במחזור הפתיחה של הליגה ביום ראשון האחרון, ביניהם חאמס רודריגס שלא נכלל בסגל, אך גם בלעדיהם הטופיז לא התקשו מול היריבה מהליגה הרביעית. מייקל קין נגח פנימה את הראשון כבר בדקה השמינית, גילפי סיגורדסון הכפיל בדקה ה-74 ובהופעתו ה-100 בהרכב אברטון, כבש את שערו ה-100 בכדורגל האנגלי. את השלישי הוסיף מויזה קן, שהבקיע בפנדל בדקה ה-87.

לידס – האל סיטי 1:1 (9:8 בפנדלים)

רק בשבת האחרונה, הקבוצה של מרסלו ביילסה סיפקה תצוגה הירואית נגד ליברפול העוצמתית והייתה רחוקה דקות ספורות מחילוץ נקודה נגדה, אך הרוטציה בהרכב עלתה לה ביוקר. מאליק ווילקס העלה את המארחים ליתרון בדקה החמישית. אזגיאן אליוסקי קבע שוויון דרמטי בדקה ה-93 ושלח את המשחק לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, אלא ששם הוא דווקא היה בין המחמיצים והקבוצה מהליגה השלישית עמדה בלחץ, בדרך לניצחון מכובד ששלח אותה לסיבוב השלישי.

שחקני לידס מאוכזבים | James Williamson – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי