העסקה על סף סיכום: גארת' בייל יושאל מריאל מדריד לטוטנהאם

גארת' בייל
גארת' בייל | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

התרנגולים ישקיעו כ-20 מיליון ליש"ט בשאילת הקשר שנמכר ב-2013 תמורת כ-100 מיליון יורו, המגן סרחיו רגילון צפוי לנחות בלונדון ולהשלים את מעברו עוד היום

(גודל טקסט)

הפעם זה קרוב מתמיד. אם לא יהיו התפתחויות יוצאות דפן, בימים הקרובים תוכרז רשמית השאלתו של גארת' בייל מריאל מדריד לטוטנהאם, שבע שנים אחרי שנמכר מהתרנגולים לבלאנקוס תמורת כ-100 מיליון יורו. על פי הדיווחים, בייל ינחת מחר (שישי) בלונדון לצורך בדיקות רפואיות וחתימה. בספרד נטען כי הוולשי כבר נפרד מחבריו הבוקר במתחם האימונים במדריד.

בייל בן ה-31, שמכירתו ב-2013 הפכה אותו לזמן מה לשחקן היקר בעולם, אמנם כבש מעל 100 שערים במדים הלבנים וגם זכה עם ריאל מדריד ארבע פעמים בליגת האלופות בין שלל תאריו, אולם בשנתיים האחרונות היחסים שלו עם המאמן זינדין זידאן עלו על שרטון והוא מקבל פחות ופחות קרדיט ממשחק למשחק.

כידוע, מזה שנתיים מנסה ריאל מדריד להשתחרר מחוזהו, אלא ששכרו הגבוה – מוערך בכ-15 מיליון יורו בעונה – טרפד עד כה אפשרות שיעזוב, גם מכיוון שריאל מדריד סירבה לשחררו ללא תמורה. כעת, לאור העובדה שבעונה שעברה רשם רק 1,260 דקות בכל המסגרות – ב"פגרת הקורונה" שותף בסך הכל ל-100 דקות – שני הצדדים מאסו במצב וטוטנהאם נכנסה לתמונה.

גארת' בייל
גארת' בייל | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

סוכנו של בייל, ג'ונתן בארנט, הודה אמש בשיחה עם "BBC וויילס" כי העסקה לא סגורה, אולם בהחלט קרובה לסיכום וגם המאמן ז'וזה מוריניו הזכיר כי הוא היה מי שדחף לרכישת בייל לריאל מדריד, אלא שהוא נרכש רק לאחר עזיבתו וכך ריאל מדריד נהנתה משירותיו לבקשתו.

על פי הפרסומים, טוטנהאם תשקיע כ-20 מיליון ליש"ט עבור צירופו של בייל בהשאלה, סכום שיכסה את עלויות החוזה וכן תשלום מינימלי עבור השאלתו. במהלך היום, ככל הנראה, גם תכריז טוטנהאם על רכישתו של המגן השמאלי סרחיו רגילון, גם הוא מריאל מדריד. מגן נבחרת ספרד יירכש תמורת כ-30 מיליון יורו ולבלאנקוס תהיה את האופציה לרכוש אותו בחזרה בשנתיים הבאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי