סטוק הדיחה את וולבס מגביע הליגה, ברייטון טיילה לשלב הבא

שחקני סטוק חוגגים | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

אחרי לידס, גם הזאבים הודחו נגד קבוצה מליגה נמוכה יותר. שער של בראון בדקה ה-86 שלח את הקבוצה מהצ'מפיונשיפ לסיבוב השלישי. ה"שחפים" לא התקשו מול פורטסמות' עם 0:4 חלק. שפילד הודחה בבעיטות הכרעה מול ברנלי

(גודל טקסט)

אמש (רביעי) נרשמה הפתעה גדולה במהלך משחקי הסיבוב השני בגביע הליגה האנגלית, כאשר לידס הודחה על די האל סיטי. הערב וולבס נכנסה לנעלי הקורבן כאשר הפסידה לסטוק סיטי מליגת המשנה. לאחר מכן, ברייטון השלימה את העובדה וניצחה 0:4 את פורטסמות'. בנוסף, ברנלי ניצחה שפילד יונייטד בבעיטות הכרעה.

וולבס – סטוק סיטי 1:0

אחרי שהציגה עונה מרשימה אשתקד בליגה, וולבס הגיעה לעונה הנוכחית עם ציפיות רבות, אך כבר הערב נחלה אכזבה גדולה מאוד כאשר סיימה את דרכה בגביע הליגה. המאמן ננו אספיריטו עלה להתמודדות הביתית עם הרכב מעט משני, הכולל חוד התקפי של אדאמה טראורה, ויטיניה ופאביו סילבה, כאשר ז'ואאו מוטיניו, ראול חימנס, פדרו נטו והשוער רוי פטריסיו סופסלו.

סטוק סיטי מצידה הגיעה צנועה מאוד אחרי שסיימה בתיקו נגד מילוול במשחק פתיחת העונה של הצ'מפיונשיפ, אך הצליחה לצאת מהמשחק עם כל הקופה אחרי שבדקה ה-86 ג'ייקוב בראון מצא את הרשת בעקבות טעות קשה של השוער ג'ון רודי, ושלח את קבוצתו לסיבוב הבא בו תפגוש את ג'ילינגהאם מהליגה השלישית.

ברייטון – פורטסמות' 0:4

בניגוד לוולבס, ברייטון פגשה הערב יריבה נוחה יותר בדמותה של פורטסמות', אשר משחקת בימים אלו בליגה השלישית באנגליה. כבר בפתיחת המשחק ניתן היה לראות את הבדלי הרמות בין הקבוצות, ובדקה ה-34 אלכסיס מק אליסטר בן ה-21 העלה את ה"שחפים" ליתרון במשחק.

כעשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, עלירזה ג'הנבאחש האירני כבר הכפיל את התוצאה בשער אדיר, ובדקה ה-57 ברנרדו מצא את הרשת בפעם השלישית במשחק עבור קבוצתו. מי שחתם את המשחק היה ויקטור גיוקרס השבדי בדקה ה-71. בסיבוב הבא תפגוש ברייטון את פרסטון מהצ'מפיונשיפ.

צפו: שער אדיר לג'האנבחש בניצחון ברייטון

שחקני ברייטון חוגגים | Glyn Kirk – Pool/Getty Images

ברנלי – שפילד יונייטד 1:1 (4:5 בפנדלים)

במפגש שכולו על טהרת הפרמיירליג, ה"סגלגלים" של שון דייטש יצאו עם כל הקופה בבעיטות ההכרעה. במשחק עצמו, שפילד עלתה ליתרון מוקדם כאשר דויד מקגולדריק כבש כבר בדקה הרביעית.

ה"להבים" הצליחו לשמור על התוצאה עד בדקה ה-67, בה ג'יי רודריגס בישל למתיי וידרה הצ'כי שער שוויון במשחק. בפנדלים, אוליבר מקברני של שפילד נעצר על ידי ניר פופ, כאשר לאחר מכן רובי בריידי הבקיע מהנקודה ושלח את ברנלי למפגש מול מילוול בסיבוב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי