טיאגו חתם בליברפול, היגוואין באינטר מיאמי

טיאגו אלקנטרה | ליברפול, רשמי

אלופת אנגליה הטרייה שילמה כ-25 מיליון ליש"ט לבאיירן מינכן עבור הספרדי, שחתם לארבע שנים. הארגנטינאי הצטרף לקבוצה מה-MLS, סוארס קיבל הצעה לחבור אליו וסירב. וגם: מנדז'ק בדרך לפאפוס והכוכב של איביץ' מבוקש

(גודל טקסט)

רשמי

אחרי שנפרד מבאיירן מינכן בחשבון הטוויטר שלו ("אסיר תודה לנצח, בוואריה תמיד תהיה בית עבורי") טיאגו אלקנטרה חתם לארבע שנים בליברפול, שתשלם לבווארים כ-25 מיליון ליש"ט. "אני רוצה להשיג כאן את כל התארים ולזכות בכמה שיותר. זה מועדון מאוד מיוחד עם אווירה משפחתית", אמר הספרדי לאחר החתימה.

* זה היה ידוע לכל, וכעת זה הפך לרשמי: אחרי שנחת לפני מספר ימים בארצות הברית, גונסאלו היגוואין חתם רשמית באינטר מיאמי.

* עסקת חליפין מסקרנת בליגה האיטלקית: אלסנדרו טריפאלדלי, המגן השמאלי בן ה-21 של ססאולו ונבחרת איטליה הצעירה, עבר לקליארי תמורת שלושה מיליון יורו. מי שעשה את הדרך ההפוכה הוא הבלם בן ה-23 פיליפו רומניה, אשר שולמו עליו ארבעה מיליון יורו. האחרון, אשר גדל ביובנטוס, שיחק בעונה הקודמת כמושאל בססואולו.

* עמנואל פראי, קשר התקפי הולנדי בן 19 אשר שייך לדורטמונד, הושאל מסגנית אלופת גרמניה עד לסיום העונה לזוולה שבמולדתו.

שמועות

* לאורך הקיץ התנהל משא ומתן בין מכבי חיפה לאקס שלה, ג'ורג' מנדז'ק. בסופו של דבר הוא נפל והקשר הקמרוני עדיין מחפש קבוצה חדשה, כאשר מי שהגישה לו הצעה כעת היא פאפוס הקפריסאית. "ההצעה אינה רחוקה מדרישותיו של השחקן", נכתב בדיווח באי השכן.

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

* צמד שחקני ריאל מדריד רחוקים פסע מחתימה בטוטנהאם: גארת' בייל כמובן, שיושאל מהבלאנקוס, לאחר שגם סוכנו אישר כי עסקת השאלתו סוכמה. בממלכה אף רץ תיעוד לפיו בעלי טוטנהאם, דניאל לוי, ישחק היום בצהריים גולף עם בייל. השחקן השני הוא סרחיו רגילון. המגן השמאלי יימכר תמורת 35 מיליון יורו, ולריאל תהיה אופציה להחזירו בעתיד. לידיעה המלאה.

* האם אתלטיקו מדריד תבצע מחטף ליובנטוס ותחתים את לואיס סוארס? הגברת הזקנה צפויה לצרף בקרוב את חלוץ רומא, אדין דז'קו, והקולצ'ונרוס של דייגו סימאונה ישמחו לצרף את האורגוואי של ברצלונה אם יגיע בחינם. אגב, נטען היום כי סוארס גם סירב להצעה להצטרף לאינטר מיאמי, קבוצתו החדשה של גונסאלו היגוואין, שם יכול היה להיות המשתכר הבכיר בתולדות ה-MLS.

לואיס סוארס | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

* הכוכב של ולדימיר איביץ' בווטפורד עשוי לעזוב למנצ'סטר יונייטד. איסמאילה סאר הנהדר, אשר בכל מקרה לא אמור להמשיך בצרעות ולחתום בקבוצה גדולה יותר, מעורר עניין אצל השדים האדומים שכבר ביצעו פנייה ראשונית. יונייטד כידוע מעוניינת לצרף שחקן כנף והעברת ג'יידון סאנצ'ו לא נראית ריאלית, כך שמועמדותו של הסנגלי בן ה-22 הופכת לריאלית יותר ויותר. על פי הדיווחים בשבועות האחרונים, גם ליברפול מעוניינת בסאר. שחקן כנף נוסף שנמצא ברשימות הוא אמאד טראורה בן ה-18 מאטאלנטה.

* מנצ'סטר יונייטד מחפשת גם מגן שמאלי. אחרי שעסקת העברתו של סרחיו רגילון נפלה והוא יצטרף לטוטנהאם, בפורטוגל נטען כי אלכס טלס המצוין מפורטו הוא אחד המובילים להצטרף לשדים האדומים. אגב, הברזילאי מיוצג על ידי פיני זהבי.

* דני רוז נמצא בדעיכה בשנים האחרונות. המגן השמאלי בן ה-30 של טוטנהאם ונבחרת אנגליה, אשר הושאל בעונה הקודמת לניוקאסל, מחפש קבוצה חדשה ושתי הקבוצות המובילות במירוץ אחריו הן ווסטהאם ואסטון וילה. כמו כן, דווח שגם גנואה האיטלקית חפצה לצרפו.

איסמאילה סאר | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

* ארסנל מחפשת שוער שני אחרי שאמיליאנו מרטינס עבר לאסטון וילה, ונראה שהיא קרובה למצוא אותו. התותחנים צפויים לצרף בקרוב את רונאר אלכס רונארסון מדיז'ון, עליו הקבוצה תשלם שני מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי