אגוארו ייעדר כחודשיים נוספים, פפ: "רוצה להישאר בסיטי זמן רב"

פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו
פפ גווארדיולה וסרחיו אגוארו. החלוץ ייעדר | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

הסיטיזינס יפתחו רשמית את עונת 20/21 מול וולבס (שני, 22:05, ישיר בספורט1), המאמן אישר שהחלוץ ימשיך להיעדר ודיבר על חוזהו שיסתיים בקיץ: "צריך לראות אם יגיע לי להמשיך". השחקנים בחרו בפרננדיניו כקפטן

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בפרמיירליג יצאה לדרך לפני קצת משבוע, אבל מנצ'סטר סיטי תפתח רק מחר (שני) את העונה החדשה. התכולים קיבלו עוד שבוע מנוחה מכיוון ששיחקו בליסבון בטורניר הסיום המזורז של ליגת האלופות, ומחר מצפה להם התמודדות לא פשוטה מול וולבס (22:05, שידור ישיר בספורט1) במטרה להשיג ניצחון במחזור הראשון ולסיים את העונה במקום אחד יותר גבוה מאיפה שהיא סיימה את 2019/20.

וולבס של נונו אספיריטו סנטו פתחה את העונה עם 0:2 על שפילד יונייטד, ובעונה שעברה הצליחה להקשות כמעט על כל הגדולות עם הסגל המוכשר שלה – ובעיקר על מנצ'סטר סיטי, אותה היא ניצחה פעמיים. אם מחר היא תנצח שוב, זו תהיה הפעם הראשונה בקריירה של פפ גווארדיולה שהוא רושם שלושה הפסדים רצופים מול אותה יריבה. מחר הם ייאלצו לשחק כמובן לראשונה ללא דיוגו ז'וטה הנפלא, אשר נמכר לליברפול תמורת 43 מיליון יורו.

ובחזרה לסיטי. הקבוצה תחסר מחר את איימריק לאפורט, שנדבק בקורונה וחזר להתאמן רק אתמול. ריאד מחרז, לעומתו, אשר נדבק גם הוא בנגיף, חזר להתאמן כבר לפני חמישה ימים ועשוי להיכלל בסגל. ההחתמות החדשות, ניית'ן אקה ופראן טורס, ייכללו בסגל.

פראן טורס | מנצ'סטר סיטי, רשמי

מי שימשיך להיעדר, וזה ללא ספק מכה לקבוצה, הוא סרחיו אגוארו. החלוץ הארגנטינאי, שנפצע לפני כשלושה חודשים בברכו, שוב יישב בחוץ והמאמן פפ גווארדיולה אישר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות כי לדעתו יש לו עוד עוד חודש או חודשיים מחוץ למגרשים.

גווארדיולה נכנס העונה לשנה האחרונה בחוזה שלו וכבר החלו להישמע הרבה ספקולציות בנוגע לעתידו בעונה הבאה. "אשמח להישאר בסיטי זמן רב", אמר המאמן הספרדי. "אני אוהב להיות כאן, אבל אני חייב להוכיח שמגיע לי להישאר כאן. המועדון הזה השיג דברים גדולים בעשור האחרון ועלינו לדאוג לשמור על זה. צריך לראות איך המועדון ומתקדם ומשתפר העונה ולראות אם מגיע לי להמשיך. אם לא אעמוד במטרות הגבוהות כנראה שלא מגיע לי שיאריכו לי את החוזה".

אגב, לאחר עזיבתו של הקפטן דויד סילבה, במנצ'סטר סיטי בחרו את הקפטן הבא: פרננדיניו. השחקנים בעצמם בחרו מי יקבל את הסרט, אחרי שבעונה שעברה גם הוא, גם קווין דה בריינה וגם אגוארו שימשו כקפטנים המשניים.

פרננדיניו
פרננדיניו | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי