באנגליה ביקרו: "למפארד חייב לזרוק את קפה, הוא עולה לו ביוקר"

לאחר הטעות הקשה של הספרדי בהפסד 2:0 לליברפול, בכלי התקשורת בממלכה נכתב: "ראה כמו אדם שבור, ההגנה שלו איבדה כל אמון בו". למפארד: "כשאתה בחסרון מספרי נגד קבוצה כזו, אסור לעשות טעות כזו"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

הרבה מאוד אנשים תלו תקוות במסע הרכש המרשים שעשתה צ'לסי עד כה בחלון ההעברות, כאשר מספר רב של פרשנים הציבו אותה לצד ליברפול במרוץ האליפות לעונת 2020/21. אמש (ראשון) שתי הקבוצות נפגשו בסטמפורד ברידג', ונראה שהאלופה הוכיחה להרבה מאוד אנשים שצ'לסי עדיין לא שם, לאחר שהבלוז הפסידו 2:0 מאכזב מאוד, במשחק שבו השוער קפה אריסבלאגה שוב סופג חצים רבים של ביקורות.

השוער הספרדי, לו יש מערכת יחסים בעייתית עם המנג'ר פרנק למפארד, טעה בגדול במהלך המחצית השנייה, כאשר מספר דקות לאחר שספג שער, מסר את הכדור לסאדיו מאנה ואפשר לסנגלי לחתום את הניצחון של האדומים. בתקשורת האנגלית ביקרו בחריפות את קפה: "אפילו יותר גרוע מהכרטיס האדום שספגה, מי שהזיק לצ'לסי הכי הרבה היה קפה, שמחזיק במאזן של טעות קריטית אחת לפחות בכל משחק".

קפה אריסבלאגה | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

"נראה שהחתמתו של השוער אדוארד מנדי מראן קרובה כעת מתמיד. קפה נראה כמו אדם שבור, ההגנה שלו איבדה כל אמון בו. למפארד חייב לזרוק אותו או להושיב אותו על הספסל כי כרגע השוער שעלה 73 מיליון ליש"ט ממשיך לעלות ביוקר".

"אין ספק שצ'לסי צמצמה הרבה פערים בחלון ההעברות, ולמפארד עצמו אמר שהוא רוצה להתקדם עם הקבוצה בעונה הקרובה. ובכן, הוא לא יכול לחשוב ככה כשיש לו חוליה כל כך חלשה בדמות קפה בשער" סיכמו בעיתון ה"מירור" האנגלי.

קפה אריסבלאגה | Chris Lee – Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images

לאחר המשחק, למפארד עצמו סיכם: "ראיתי כמה דברים שהייתי מרוצה מהם. רוח הלחימה של השחקנים שלי הייתה מדהימה. ג'יימס, טומורי, זומה וכל האחרים עשו הכל כדי למנוע מליברפול לא להבקיע. כשאתה משחק נגד קבוצה כזו מחצית שלמה בחסרון מספרי, אסור לעשות את הטעות שקפה עשה".

עוד אמר המאמן:"אפשר להגיד בתחושות שלנו אנחנו עדיין בהכנה לעונה. יש לנו הרבה שחקנים שעדיין לא כשירים למשחק עם הקבוצה. יש לי הרבה דברים שלקחתי מהמשחק הערב. מאמין שמכאן אנחנו רק הולכים קדימה. בעונה שעברה לא התחלנו תהליך, אבל עכשיו אנחנו כן" סיכם האנגלי בן ה-42.

זה היה ערב קשה עבור הבלוז שסבלו מהרחקת שחקן והחמצת פנדל לראשונה מאז פברואר 1999, במשחק נגד בלקבורן. ג'ורג'יניו החמיץ את הפנדל הראשון שלו במועדון לאחר שכבש בשמונת הנסיונות הקודמים. טימו ורנר שפתח בחוד התקשה לבלוט כשהרגיש לבדו מול הגנת ליברפול. בכל מקרה, לקבוצה של למפארד אין הרבה זמן לשקוע בדיכאון. בעוד יומיים היא תארח את ברנסלי במסגרת גביע הליגה, ושלושה ימים לאחר מכן תרצה לחזור למסלול הניצחונות בליגה כשתתארח בווסט ברומיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי