ליברפול הביסה 2:7, פודן הוביל את מנצ'סטר סיטי לניצחון

המייטירדס התעללו בלינקולן מהליגה הראשונה בהרכב חסר ונהנו משערים של שאקירי, מינאמינו, ג'ונס, גרואיץ' ואוריגי, ז'וטה עלה להופעת בכורה. הקשר הצעיר בישל וכבש ב-1:2 על בורנמות' בדרך לשמינית גמר גביע הליגה

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי בגביע הליגה באנגליה הגיע הערב (חמישי) לסיומו עם שתי הקבוצות הגדולות בממלכה: בעוד ליברפול כלל לא התקשתה וברכב משני למדי מחצה 2:7 את לינקולן סיטי מהליגה הראשונה (השלישית בטיבה, בעוד מנצ'סטר סיטי אירחה את בורנמות', שנשרה לצ'מפיונדשיפ לפני כחודשיים, ונהנתה מהופעה נפלאה של פיל פודן וסיוע של הכוכבים מהספסל כדי לרשום 1:2 דרמטי ולהשיג את הכרטיס לשמינית הגמר.

לינקולן סיטי – ליברפול 7:2

הקבוצה מהליגה האנגלית הראשונה ספגה הפסד ראשון העונה בכל המסגרות, אבל זה לא שלמישהו היה ציפייה לסיום אחר במפגש הזה: האלופה התייצבה בסגל משני למדי, אבל כוחות זה לא היה מהרגע הראשון וגם החבורה בהובלת שרדאן שאקירי בדקות ראשונות העונה, טאקומי מינאמינו, דיבוק אוריגי, גם וירג'יל ואן דייק ששיחק מחצית אחת והוחלף בפאביניו וצעירים רבים כבשה שביעייה בדרך לשמינית הגמר.

דיוגו ז'וטה
דיוגו ז'וטה | Peter Powell/PA Images via Getty Images

שאקירי כבש ראשון בדקה התשיעית, מינאמינו הכפיל בדקה ה-18, קרטיס ג'ונס הצעיר כבש צמד תוך ארבע דקות (32 ו-36) מבישולים של אוריגי והארווי אליוט בן ה-17 וכך ירדו המייטירדס ב-0:4 קליל למחצית. מינאמינו היפני השלים צמד מיד ען פתיחת המחצית השנייה ומרקו גרואיץ' הסרבי כבש את השישי בדקה ה-65, כשבין לבין אדיאטו אדון צימק ל-5:1 ולואיס מונטסמה בדקה ה-66 כבש שער נוסף עבור המארחת. בתוספת הזמן נעצה ליברפול את המסמר השביעי והאחרון משער של דיבוק אוריגי. דיוגו ז'וטה, קשר הרכש שהגיע מוולבס תמורת כ-40 מיליון יורו השבוע, עלה מהספסל בדקה ה-56 להופעת בכורה והוא בוודאי ישחק גם בשלב הבא נגד ארסנל בשבוע הבא בשלב 16 האחרונות.

צפו: מנצ'סטר סיטי – בורנמות' 1:2

בדומה לליברפול, גם פפ גווארדיולה עלה בהרכב משני, אך בהרכב עלו גם אריק גרסיה שנעדר מהמשחק הראשון של הקבוצה בפרמיירליג בעקבות פגיעה בראשו, ריאד מאחרז שהחלים מקורונה וגם הרכש מוולנסיה פראן טורס ושחקני הרכב ראשון כמו קייל ווקר, רודרי ופיל פודן הצעיר. האחרון, שגם כבש בניצחון על וולבס השבוע, הכריע את ההתמודדות בדקה ה-75 עם סיוע של המחליפים קווין דה בריינה וראחים סטרלינג ואלו למעשה ניצחו עבור הסיטיזנס את המשחק, אחרי שגם בדקה ה-18 בישל לליאם דלאפ בן ה-17 את שער היתרון ואילו סם סארידג' צימק בדקה ה-22 עבור "הדובדבנים". בשמינית הגמר תפגוש מנצ'סטר סיטי את ברנלי במשחק חוץ.

פיל פודן
פיל פודן | Laurence Griffiths/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי