בייל לא צפוי להיות כשיר למכבי חיפה, מוריניו יעשה רוטציה בגלל העומס?

גארת' בייל | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

הכוכב שהגיע מריאל לטוטנהאם פצוע וצפוי להחמיץ את המפגש מול הירוקים בפלייאוף הליגה האירופית, רגילון עשוי לרשום בכורה. מגעים עם בלם אינטר. וגם: הפוסט הקורע של המיוחד אחרי ה-1:3 על שקנדיה והלו"ז המטורף

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

ארבעה משחקים בשמונה ימים, זה הלו"ז המטורף שמצפה לטוטנהאם: התרנגולים יארחו את ניוקאסל ביום ראשון במסגרת הליגה, יתמודדו מול צ'לסי בשמינית גמר גביע הליגה ביום שלישי, ישחקו נגד מכבי חיפה יומיים לאחר מכן על הזכות להשתתף בשלב הבתים של הליגה האירופית ובראשון יתארחו אצל מנצ'סטר יונייטד במחזור הרביעי של הפרמיירליג. טירוף, כבר אמרנו? לאור העומס, ז'וזה מוריניו צפוי לבצע רוטציות.

והיה גם משחק. טוטנהאם קצת הסתבכה אתמול (חמישי) מול שקנדיה הצפון-מקדונית בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, אך לבסוף ניצחה 1:3, עלתה לפלייאוף ותפגוש כאנור בקרב על המקום בבתים לא אחרת מאשר מכבי חיפה.

התרנגולים הובילו 0:1 משער של אריק לאמלה בדקה החמישית, אך ספגו שוויון בדקה ה-55. לקראת הסיום, ז'וזה מוריניו הכניס את הארי קיין למערכה, ושערים שלו ושל יונג מין סון הביאו בסופו של דבר את הניצחון. ביום ראשון מצפה לטוטנהאם מפגש מול ניוקאסל בליגה, לאחריו יגיע המשחק מול מכבי חיפה ביום חמישי, כאשר הירוקים יתארחו באצטדיון המפואר בצפון לונדון.

ביום ראשון שלאחר מכן, טוטנהאם תפגוש כאמור את מנצ'סטר יונייטד ועל כן מעניין לראות האם ז'וזה מוריניו יעלה את ההרכב החזק ביותר שלו מול חניכיו של ברק בכר. בכל מקרה, גארת' בייל סובל מפציעה קלה, לא צפוי להיות כשיר להתמודדות וימתין עם הופעת הבכורה המחודשת שלו. מי שכן עשוי לרשום בכורה מול הירוקים הוא סרחיו רגילון, המגן השמאלי שהגיע יחד עם בייל מריאל מדריד.

סרחיו רגילון | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

במקביל, טוטנהאם מנהלת מגעים עם אינטר על רכישת הבלם מילאן שקריניאר. הסלובקי, שנחשב לאחד מהבלמים הטובים באירופה ופגש את נבחרת ישראל לאחרונה יחד עם נבחרת סלובקיה, צפוי לעלות כ-60 מיליון יורו, מחיר אותו התרנגולים לא מוכנים לשלם והם נפגשו עם הנהלת הנראזורי על מנת לדון בנושא.

ובחזרה למשחק אתמול מול שקנדיה. כולם ציפו למשחק קל, אך טוטנהאם מעט הסתבכה. ז'וזה מוריניו אמר בסיום: "פשוט עשינו את העבודה שלנו. לא שיחקנו בצורה מדהימה, אבל בסוף היינו צריכים להעפיל לסיבוב הבא ועשינו את זה.

אגב, לפני שריקת הפתיחה אתמול בצפון מקדוניה קרה אירוע ביזארי במיוחד. השוער ג'ו הארט, שפתח בין הקורות במקום הוגו לוריס, התריע בפני מאמנו במהלך החימום כי השער קטן ולא בגודל המתאים. 'המיוחד' וצוותו דאגו לפנות לשופטים ולעדכן אותם, ואכן מסתבר שהשער היה קטן.

מילאן שקריניאר | Emilio Andreoli – Inter/Inter via Getty Images

"השוערים אמרו לי שהשער קטן, זו הייתה סיטואציה מצחיקה", אמר מוריניו. "הלכתי לראות והיה ברור מיד שהוא קטן יותר ממה שצריך. שוערים מבלים שעות על גבי שעות בין הקורות והם יכולים לדעת מיד אם הגדלים הם לא הנכונים, אבל גם אני יודע כשאני פורש את הידיים שלי את המרחק שאמור להיות בין הקורות. הרגשתי מיד שמשהו משובש".

לאחר המשחק, מוריניו העלה פוסט קורע לאינסטגרם בו הוא מצולם בתוך השער כשהוא מרים את היד כלפי מעלה וכמעט נוגע במשקוף ורשם: "חשבתי שגבהתי, אבל אז הבנתי שהשער נמוך בחמישה סנטימטרים ממה שהוא צריך להיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי