קלופ התרשם: "פאביניו יכול להיות בלם באופן קבוע"

אחרי הניצחון 2:7 נגד לינקולן בגביע הליגה, המנג'ר הגרמני סיפר על שינוי העמדה של הברזילאי: "הוא משחק היטב כבלם. אם מישהו תופס לו את עמדה '6', יש לו מקום על המגרש". ג'ונס הוחמא: "יהיה כיף איתו בעתיד"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כשהיא לאחר הניצחון החשוב נגד צ'לסי ולפני המפגש נגד ארסנל, ליברפול ניצחה אתמול (חמישי) 2:7 את לינקולן סיטי במסגרת הסיבוב השלישי של גביע הליגה. בהרכב משני לגמרי אך נמרץ מאוד, שחקני אלופת אנגליה הראו שיש הרבה איכויות לסגל הרחב של המאמן יורגן קלופ. בשלב הבא צפוי להם משחק נוסף נגד התותחנים.

וירג'יל ואן דייק היה שחקן ההרכב היחידי שפתח בהתמודדות אמש, אך כבר בהפסקה הוחלף ובמקומו נכנס פאביניו. עמדת הבלם אינה זרה לברזילאי, לאחר שכזכור פתח לצד ואן דייק במרכז ההגנה במחזור הליגה האחרון בסטמפורד ברידג', זאת עקב הפציעות של ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ, אשר הכריחו את קלופ להזיז את פאביניו למרכז ההגנה.

גם במשחק אמש, בו לינקולן הייתה יריבה די נוחה, היכולת של פאביניו כבלם הייתה לא רעה, ולאחר המשחק קלופ נשאל האם הוא יכול לשחק בעמדה הזו באופן קבוע: "מה אני כבר יודע?" ענה המנג'ר לעיתונאים. "אנחנו רק צריכים לדאוג לזה שיהיו לנו בלמים כשאנחנו משחקים ופאביניו יכול לשחק בעמדה הזו היטב. הוא בריא ובכושר וזה טוב עבורו. הוא יקבל דקות משחק כך".

טימו ורנר, פאביניו | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

הגרמני המשיך: "גומז צריך לחזור מחר לאימונים ואני מקווה שהמצב יהיה טוב גם עבורו. פאביניו מצליח לשחק טוב. אם הוא יציג יכולת כמו שהציג נגד צ'לסי, הוא יכול להיות בלם באפו קבוע. אם מישהו תופס לו את עמדה '6', יש לו מקום אחר על המגרש" סיכם.

בעניין נוסף, קרטיס ג'ונס בן ה-19 סיפק אתמול עוד ערב אדיר עבורו לאחר שכבש צמד שערים נהדרים. ג'ונס, יליד העיר ליברפול, לובש את החולצה מספר 17, אותה לבש סטיבן ג'רארד כשעשה את צעדיו הראשונים בקבוצה הראשונה של ה"מייטי רדס".

"המחצית הראשונה שלו הייתה אדירה וכך גם הדקות הראשונות בשנייה. זו לא הפתעה עבורי" אמר קלופ על האנגלי הצעיר. "כולם יודעים מה דעתי עליו – קרטיס הוא כישרון יוצא דופן ויהיה לנו קצת כיף איתו אני די בטוח בעתיד".

קרטיס ג'ונס, יורגן קלופ | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

ג'ונס התייחס לעניין המספר שקיבל: "שרק צירוף מקרים שזה אותו דבר כמו ג'רארד. זה יותר עניין משפחתי". אם ההשוואה הזו לא מספיקה, חשוב לזכור כי ג'ונס שימש כקפטן נגד שרוסברי בעונה שעברה, מה שהפך אותו לקפטן הצעיר ביותר בתולדות ליברפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי