אוהדי מנצ'סטר סיטי בטירוף: "דלאפ יהיה קפטן נבחרת אנגליה בעתיד"

החלוץ בן ה-17 כבש שער בהופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של המועדון והצית לכולם את הדמיון: "מתאים כבר מעכשיו לרמות הגבוהות". פפ הוסיף: "יש לי רק 13 שחקנים זמינים בסגל. במצב הנוכחי, ברור שהוא יישאר איתנו"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

עוד לפני שהיא מתארחת אצל לסטר בפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי צלחה אתמול (חמישי) את משחק הגביע שלה נגד בורנמות', כאשר ניצחה 1:2 את היורדת הטרייה בסיבוב השלישי של גביע הליגה. בסיבוב הבא ייפגשו התכולים יריבה חזקה יותר בדמותה של ברנלי.

מי שגרף הרבה מאוד מחמאות אתמול הוא ליאם דלאפ. החלוץ בן ה-17 כבש בכל משחק מאז פתיחת העונה של קבוצת המילואים של המועדון, ואתמול הוא קיבל הזדמנות ענקית בקבוצה הבוגרת, פתח בהרכב של פפ גווארדיולה, והחזיר לספרדי עם שער נהדר כבר אחרי 18 דקות על הדשא.

מיד לאחר השער, מספר קבוצות אוהדים מוכרות של הסיטיזנס כתבו ברשתות החברתיות: "ליאם חייב להיות כבר מעכשיו חלק מהקבוצה הראשונה. יש לו כשרון טבעי והוא מתאים לרמות הגבוהות כבר מעכשיו", בקבוצה נוספת הכריזו: "ליאם דלאפ הוא הקפטן הבא של נבחרת אנגליה".

ליאם דלאפ חוגג | Tom Flathers/Manchester City FC via Getty Images

כזכור, מנצ'סטר סיטי סובלת ממחסור גדול של שחקנים עקב פציעות, כאשר סרחיו אגוארו הוא מהבולטים ביותר בהיעדרותו. "יש לי רק 13 שחקנים זמינים מהקבוצה הראשונה" אמר גווארדיולה לאחר המשחק בגביע. "במצב הנוכחי אנחנו צריכים את השחקנים מהאקדמיה שלנו, לא רק בשביל אימונים".

המנג'ר התייחס לדלאפ: "עם כל הבעיות שיש לנו, זה ברור שהוא יישאר איתנו. נראה בהמשך אם נצטרך אותו על הדשא. כמו שדיברו בעבר על פודן, אסור לשכוח שליאם הוא רק בן ה-17. יש לו עוד גברים לשפר. הוא צריך עוד זמן".

ואם כבר פיל פודן הוזכר, בממלכה כבר מפנטזים על שיתוף פעולה בין השחקנים הצעירים בעתיד. פודן עצמו בישל את השער הראשון וכבש את השני במשחק, ובתקשורת האנגלית נכתב: "אוהדי סיטי חולמים לראות את השילוב בין השחקנים האלו באופן קבוע. הם יכולים להיות ה'אגוארו-סילבה' החדשים של המועדון".

ליאם דלאפ, פיל פודן | Tom Flathers/Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי