למפארד הגן על טיאגו סילבה: "הוא יתאושש מהטעות וייתן לנו המון"

אחרי ה-3:3 נגד ווסט ברומיץ', בממלכה טוענים שמסע הרכש של צ'לסי עשוי להימשך. המנג'ר על הקאמבק מ-3:0: "שלושה שערים משלוש בעיטות". ביליץ' זעם על השוויון בדקה ה-90: "איך בכלל אומרים שזו לא הייתה נגיעת יד?"

(גודל טקסט)

מי היה מאמין שכך תיראה צ'לסי דווקא נגד העולה החדשה ווסט ברומיץ'? פרנק למפארד העניק הופעת בכורה בהרכב ואת סרט הקפטן לבלם הוותיק טיאגו סילבה שהגיע מפריז סן ז'רמן, קפה סופסל ובין הקורות עלה ווילי קבאז'רו הוותיק ובהתקפה פתחו יחד תמי אברהם וטימו ורנר, אך אחרי 27 דקות לוח התוצאות הראה 0:3 לעולה החדשה.

סדרת טעויות איומה, תחילה של מרקוס אלונסו ולאחר מכן של סילבה, אפשרו לבאגיז, ביכולת מרשימה למדי, פשוט לדרוס את אחת הטוענות לכתר העונה, קבוצה שהשקיעה הקיץ כ-250 מיליון ליש"ט על רכש, אולם שינויים שביצע למפארד הצליחו, עם המון מזל, לסדר לו 3:3 מטורף ונקודה בסיום.

דווקא טימו ורנר, הרכש מלייפציג ואולי השחקן המעניין ביותר בהתקפת הבלוז, נראה אבוד, התקשה להשפיע על המשחק וראה את קאלום הדסון אודוי הצעיר עולה מהספסל ועושה שינוי במשחק. במשחק הבא כבר צפוי לפתוח בשער אדוארד מנדי, שבסוף השבוע השלים רשמית את מעברו מראן.

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Nick Potts/PA Images via Getty Images

אגב, לפי הפרסומים הבוקר בממלכה, מסע הרכש של צ'לסי ייתכן שלא יסתיים, כי הקבוצה תנסה לצרף השבוע את דקלאן רייס מווסטהאם. לפי הפרסום, הבלוז יציעו עבורו כ-40 מיליון ליש"ט, סכום שהפטישים לא צפויים להסכים לקבל, אך הצורך שלהם במזומנים לחיזוק הסגל עשוי להכריע, סבורים בסטמפורד ברידג'.

ובחזרה למשחק. בסיום אמר פרנק למפארד על ה-3:3 המטורף: "ווסט ברומיץ' הגיעה לחכות להזדמנויות ולהעניש אותנו על טעויות, ואנחנו עשינו אותן ונענשנו. היה לנו הר גבוה לטפס עליו והשחקנים הראו המון אופי כשחזרו מפיגור של שלושה שערים. אני ברגשות מעורבים, כי אני שמח שנלחמנו וחזרנו ככה, אבל אני לא יכול להיות מרוצה מהשערים שספגנו. ספגנו שלושה שערים משלוש בעיטות למסגרת".

על טיאגו סילבה שרשם בכורה מסויטת בפרמיירליג: "הוא יהיה פנטסטי עבורנו. אני יכול לדבר על טעויות, הן היו ברורות ואין לאף אחד ספק לגביהן, אבל אנחנו קבוצה וכך צריך להסתכל עלינו. אני בטוח שטיאגו יתאושש מהטעות הזו, הוא יודע שהוא טעה וחוץ מזה היה לו משחק נקי מטעויות. אנחנו עוד נזכה ממנו להמון".

טיאגו סילבה
טיאגו סילבה | Malcolm Couzens/Getty Images

על השינוי שהכניס הדסון אודוי: "הוא עשה את כל מה שביקשתי ממנו, לקח שחקנים לאחד על אחד, משך שחקנים וגם כבש. זה מה שהוא צריך לעשות, יש לו השפעה אדירה ואם הוא ימשיך ככה תהיה לו תרומה משמעותית מאוד העונה".

שער השוויון של צ'לסי, מרגלי תמי אברהם בתוספת הזמן, הגיע לאחר שקאי האברץ נגע בכדור עם ידו לפני כן, אירוע שצוות ה-VAR שגה כשהתעלם ממנו בטענה שלא השפיע על המהלך. מאמן ווסט ברומיץ', סלאבן ביליץ', זעם על כך בסיום ואמר: "אני אפילו לא רוצה לדבר על זה (מרוב כעס), אין פה אולי – זו נגיעת יד. זה כל הסיפור. איך אנשים יכולים לומר שזו לא נגיעת יד? זה מקומם אותי. אני גאה בשחקנים שלי ויש להם את כל הסיבות להיות גאים בעצמם, אבל הם מאוכזבים ובצדק כי הגיעו להם שלוש נקודות".

תמי אברהם
תמי אברהם | NICK POTTS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי