קלופ תקף את קין: "משחק מרושל? זה היה 'וואו'!"

התקשורת פרגנה לליברפול על ה-1:3 על ארסנל, חוץ מכוכב העבר של יונייטד והמאמן כעס: "היו לנו הרבה רגעים גדולים, הכדורגל שלנו היה יוצא מן הכלל". ז'וטה התרגש משער הבכורה. וגם: המספרים של מאנה ורוברטסון

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בפעם השלישית ברציפות ליברפול פתחה את העונה עם מאזן מושלם בחלוף שלושה מחזורי פרמיירליג. האלופה לא נלחצה מפיגור מול ארסנל כנגד מהלך המשחק וניצחה 1:3, במה שהיה הניצחון החמישי שלה ברציפות על התותחנים בבית – הרצף הכי מרשים שלה מאז שנות ה-80. רק 147 שניות עברו בין שער היתרון של התותחנים ועד לשוויון של סאדיו מאנה, שכבש בפעם הרביעית בחמשת משחקיו באנפילד נגד ארסנל.

בתקשורת בממלכה החמיאו. "ליברפול נראית סוערת כמו הקצב שהציגה בעונה שעברה, היריבות לא יכולות לעמוד מולה. זו לא תהיה הפתעה אם היא תגן על התואר שלה", נכתב ב-"דיילי מייל", אולם ציינו שם את ההחמצות הנוראיות של אלכסנדר לקאזט. "השער של ז'וטה עשה צדק", נכתב בנוסף. "האלופה שומרת על פתיחת עונה מושלמת כשהיא מחסלת את זו של ארסנל. ליברפול הייתה דומיננטית מלכתחילה וניצחה בצדק", נכתב ב"סקיי ספורטס". "ז'וטה כבש שער בכורה מרהיב כשהאלופה הפגינה את הנחישות שלה לשמור על הכתר כשהייתה עדיפה בהרבה", נכתב ב-"BBC".

צפו: דיוגו ז'וטה על הבכורה בליגה במדי ליברפול בשיחה עם ספורט1

מי שהיה יוצא דופן הוא רוי קין שכינה את ההופעה מרושלת. קלופ ענה לו: "הוא באמת אמר את זה? אני רוצה לשמור את התיאור המדהים של המשחק הזה. שום דבר לחלוטין לא היה מרושל. היינו דומיננטיים מול קבוצה נהדרת ונזהרנו כדי לא לאפשר להם התקפות מהר. אליסון ביצע הצלה אחת אבל הכדורגל שלנו היה יוצא מן הכלל, פשוט 'וואו'".

סאדיו מאנה, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו חוגגים. "משחק וואו" | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

עוד אמר: "היו לנו כל כך הרבה רגעים גדולים, נקלענו לפיגור וניצחנו משחק ראוי. בוודאי שיכולנו לכבוש עוד שערים. שיחקנו קו הגנה גבוה כדי להקשות על פייר-אמריק אובמיאנג. אנחנו רוצים לזכות בכדור הכי קרוב לשער היריבה ולכן לא הייתי מתוסכל או מאוכזב. אם הם היו כובשים המשחק היה אחר אך זה לא מעניין".

מי שלא ישכח את המשחק הזה הוא דייגו ז'וטה שבהופעת הבכורה שלו באנפילד כבש את שערו הראשון בקבוצתו החדשה. החלוץ שלפני תוספת הזמן שלח בעיטה נהדרת לקורה ופנימה היה לשחקן ה-13 בליברפול שכובש בהופעת הבכורה שלו במועדון בעידן הפרמיירליג. הוא השני שעושה את זה נגד ארסנל, אגב, בדיוק כמו מאנה.

ז'וטה התרגש לאחר המשחק: "זו הרגשה מדהימה, הייתי רוצה שזה יהיה עם אצטדיון מלא אבל אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. המאמן אמר לי להמשיך ללחוץ כפי שהקבוצה רגילה ולעשות את מה שאני יודע. אעבוד קשה כל יום כדי לקבל הזדמנויות. השער הראשון הוא תמיד הקשה ביותר וזה היה חשוב עבורי. כמובן שאני רוצה עוד. אנחנו רק בתחילת הדרך, כעת עלינו לחשוב על המשחק הבא".

אנדרו רוברטסון שתיקן את הטעות שביצע כשקבע 1:2, אמר: "זה היה משחק פנטסטי מהצד שלנו, הפעלנו עליהם לחץ נהדר. כולם הגיבו כשאיבדנו את הכדור. אילצנו אותם לטעות ועם הכדור הראינו את האיכות שלנו. אי אפשר לבוא אלינו בתלונות חוץ מהטעות שלי. ב-99 מתוך 100 פעמים אני מרחיק כמו שצריך. הבחורים עזרו לי לצאת מהבור הזה. לפני שנתיים אם זה היה קורה לי זה היה עלול להשפיע עליי אך לא הפעם. זה נחמד לנצח יריבה גדולה. הצגנו תגובה חיובית לפיגור. נזהרנו מההתקפה המהירה שלהם". המגן, אגב, כבש שני שערים ובישל עוד חמישה בשמונת משחקי הפרמיירליג האחרונים שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי