רובן דיאס חתם בסיטי לשש שנים: "לא יכולתי לסרב, בטוח שאשתפר"

היורש של קומפאני? הבלם הפורטוגלי (23) הצטרף בתמורה ל-62 מיליון ליש"ט מבנפיקה כדי לחזק את ההגנה: "זו הזדמנות מדהימה עבורי, ההצלחה של הקבוצה מדברת בעד עצמה", אמר. אוטמנדי עשה את הדרך ההפוכה בעסקה נפרדת

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

לא מעט ביקורת נמתחה על ההגנה של מנצ'סטר סיטי שידעה מופע אימים במהלך התבוסה 5:2 ללסטר ביום ראשון. הלילה (בין שלישי לרביעי) נראה שנמצא פיתרון. הקבוצה של פפ גווארדיולה החתימה לשש שנים את רובן דיאס, בלמה של בנפיקה, בתמורה ל-65 מיליון ליש"ט. מי שעושה את הדרך ההפוכה הוא הבלם ניקולאס אוטמנדי.

דיאס הוא השחקן השלישי שמצטרף הקיץ למנצ'סטר סיטי אחרי הקשר פראן טורס והבלם נתן אייקה, והוא ילבש את החולצה מספר 3. למעשה, ללא בונוסים המחיר עומד על 62.1 מיליון ליש"ט והוא השחקן השני היקר בהיסטוריה של המועדון – כשרק רודרי מקדים אותו.

"זו הזדמנות מדהימה עבורי לשחק בקבוצה כמו מנצ'סטר סיטי ולא יכולתי לסרב. ההצלחה שלהם מדברת בעד עצמה. זו הקבוצה הדומיננטית באנגליה בשנים האחרונות. הם משחקים כדורגל התקפי ואני מרגיש שזה תואם את הסגנון שלי".

רובן דיאס מציג את החולצה החדשה | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

על פפ גווארדיולה: "זה יהיה מרגש להיות חלק מהסגל שלו, סגל כל כך מוכשר. הוא מאמן ברמה עולמית. יש לו רקורד מוכח בפיתוח שחקנים צעירים כמוני. אני מאמין שאוכל להשתפר כאן, במועדון עם שאיפות, ואתן הכל כדי להצליח ולזכות בתארים".

בממלכה כבר תוהים האם הוא מסוגל להיות יורשו של וינסנט קומפאני. דיאס הרשים בשלושת העונות שלו בבנפיקה והיה בסגל נבחרת פורטוגל למונדיאל 2018. הבלם בן ה-23 במהלך הניצחון האחרון של בנפיקה ביום שבת ולאחר מכן חיבק ארוכות את המנהל הספורטיבי של המועדון, רוי קוסטה, במה שסימל מעט את פרידתו.

צ'יקי בגיריסטיין, המנהל הספורטיבי של סיטי, התרשם: "הוא שחקן שעקבנו אחריו זמן רב והתרשמנו ממנו. הוא התפתח להיות מנהיג אמיתי ושחקן הגנה מעולה, יש לו את כל התכונות שאנו מחפשים. הוא חזק באוויר, טוב באחד על אחד והוא טכני. אנחנו בטוחים שיישגשג אצלנו. הוא צעיר אך יש לו ניסיון במועדון אירופי מוביל ואנחנו מרוצים. הוא תוספת גדולה לסגל שלנו".

רובן דיאס | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

אוטמנדי בן ה-32 שזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות לאחר הצטרפותו מוולנסיה ב-2015, נפרד: "אלה היו חמש שנים נפלאות ולא רק במובן הכדורגל אלא במועדון שהתייחסו אליי בצורה היפה ביותר, כל העובדים ללא יוצא מן הכלל. הייתה לי הזדמנות לזכות בתארים ואני שמח שנהניתי מרגעים גדולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי