צפו: 0:3 קליל לסיטי על ברנלי, 0:3 גם ליונייטד על ברייטון

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Matt McNulty - Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

שמינית גמר גביע הליגה: הקבוצה של גווארדיולה לא התקשתה, צמד לסטרלינג. פוגבה כבש שער מדהים בניצחון של השדים האדומים על השחפים. 1:4 גדול לאברטון על ווסטהאם, ניוקאסל נזקקה לפנדלים מול ניופורט מהליגה ה-4

(גודל טקסט)

אחרי שטוטנהאם הדיחה אתמול (שלישי) את צ'לסי בפנדלים, שלב שמינית גמר גביע הליגה נמשך גם הערב עם ארבעה משחקים מסקרנים. במוקד, מנצ'סטר סיטי גברה 0:3 על ברנלי, ומנצ'סטר יונייטד ניצחה בתוצאה זהה את ברייטון. כמו כן, אברטון גברה 1:4 על ווסטהאם. במשחק המוקדם, ניוקאסל נגררה לפנדלים מול ניופורט מהליגה הרביעית אך לבסוף השיגה ניצחון.

ברנלי – מנצ'סטר סיטי 3:0

אחרי התבוסה 5:2 הכואבת ללסטר בליגה, הסיטיזנס גברו בקלות והעפילו לרבע גמר גביע הליגה במטרה לשמור על התואר. השער הראשון הגיע בדקה ה-35, כשבנג'מין מנדי העביר כדור רוחב שטוח מצוין מהאגף השמאלי אל מרכז הרחבה, שם חיכה ראחים סטרלינג. החלוץ בעט בנגיעה אחת ברגל שמאל כדור חזק לעבר החיבורים, סיפק סיומת מצוינת והעניק יתרון. בדקה ה-49 הוא השלים צמד, כשפראן טורס העביר לו כדור רוחב והוא נותר חופשי מול שער חשוף וגלגל לרשת. בדקה ה-65 טורס בעצמו כבש את השלישי עם סיומת פשוט נהדרת מתוך הרחבה אחרי שנותר במצב של אחד על אחד מול השוער.

ראחים סטרלינג, קול פאלמר | Molly Darlington – Pool/Getty Images

ברייטון – מנצ'סטר יונייטד 3:0

השדים האדומים "חזרו לזירת הפשע". רק בשבת האחרונה הקבוצה התארחה אצל ברייטון ורשמה 2:3 בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות, וכעת הם השיגו ניצחון נוסף. אולה גונאר סולשיאר עלה בהרכב משני, אך חניכיו הצליחו להעפיל לרבע הגמר. ה-0:1 הגיע בדקה ה-44, כשחואן מאטה הגביה כדור חופשי אל עומק הרחבה, סקוט מקטומיניי ביצע תנועה מצוינת, נותר חופשי ונגח בעוצמה לרשת רגע לפני הירידה למחצית. מאטה בעצמוו כבש את השני בדקה ה-73 עם סיומת נאה מתוך הרחבה, אבל השלישי – אוי איזה גול נהדר זה היה. פול פוגבה לקח כדור חופשי ממרחק וסובב באמנות בעיטה נפלאה אל החיבורים ואל הרשת. אחד השערים היפים ביותר שראינו מתחילת העונה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

אברטון – ווסטהאם 1:4

הטופיז הביאו את פתיחת העונה הטובה מהליגה גם לגביע הליגה, עם ניצחון נוסף, הפעם על הפטישים. כבר בדקה ה-11 אברטון הובילו, כשמויזה קן שלח כדור עומק על 40 מטר יוצא מן הכלל לעבר דומיניק קלברט-לווין, שנותר במצב של אחד על אחד מול השוער. החלוץ הלוהט (חמישה שערים בשלושת המחזורים הראשונים בפרמיירליג) סיפק סיומת נפלאה עם צ'יפ מתוחכם והעניק יתרון. אבל קחו רמז, זו הייתה רק ההתחלה שלו. רוברט סנודגראס השווה ל-1:1 בדקה ה-46 בשער ענק, אך רישארליסון החזיר את היתרון לאברטון בדקה ה-56 עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה באחד משחקני היריבה, הטעה את השוער ונכנס.

קלברט לווין השלים צמד בדקה ה-78 כשדחק מקרוב לרשת אחרי ריבאונד שניתז אליו מקורה, ובדקה ה-84 השלים שלושער גדול עם סיומת מצוינת מתוך הרחבה אחרי בישול של גילפי סיגורדסון. איזו נסיקה מדהימה של החלוץ.

רישארליסון חוגג | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

ניופורט – ניוקאסל 1:1 (5:4 בפנדלים)

המגפייז עלו בהרכב משני מול הקבוצה מהליגה הרביעית, אך נקלעו לפיגור מוקדם כבר בדקה החמישית משער של טריסטן אברהמס אחרי טעות של השוער, מארק גילספי. במחצית השנייה ניוקאסל לחצה ולחצה, ורק בדקה ה-87 השיגה את השוויון בזכות שער יוצא מן הכלל של ג'ונג'ו שלבי, שבעט כדור מדהים מקצה הרחבה לחיבורים בסיבוב אומנותי.עמוק בתוספת הזמן ניופורט ניצלה כשכדור הורחק מהקו בטרם חדר לרשת בדקה ה-90+6 וגמר את המשחק, אך לאחר מכן הגיעה השריקה והקבוצות הלכו לפנדלים, בהם ניוקאסל ניצחה 4:5.

ג'ונג'ו שלבי חוגג | Alex Pantling/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי