באנגליה החמיאו: "ואן דה בייק הראה למה סולשיאר רצה אותו"

לאחר ה-0:3 על ברייטון והעפלה לרבע גמר גביע הליגה, בתקשורת האנגלית פרגנו להולנדי: "מהנה בכל נגיעה בכדור. יכול להיות שחקן גדול כבר בעונתו הראשונה". מאטה שובח גם הוא: "חזר כמה שנים אחורה. היה המרכז"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד סימנה וי אתמול (רביעי) על שמינית גמר גביע הליגה כאשר ניצחה 0:3 חלק את ברייטון, לאחר שכבר ניצחה בדרמה גדולה את ה"שחפים" לפני כחמישה ימים בדיוק במסגרת הפרמיירליג. כעת יונייטד תתפנה בראש שקט להגרלת שלב הבתים בליגת האלופות היום.

חואן מאטה, מהוותיקים ביותר בסגל של המאמן אולה גונאר סולשיאר, היא מהבולטים ביותר בניצחון הקבוצה לאחר שכבש ובישל את שני השערים הראשונים במשחק. דוני ואן דה בייק בישל גם הוא, סקוט מקטומיניי ופול פוגבה הצטרפו למלאכת השערים, כאשר עבור הצרפתי מדובר בשער ראשון בשורות השדים האדומים מכדור חופשי (ו-33 בסך הכל).

לאחר המשחק, בתקשורת האנגלית נכתב על ואן דה בייק: "מהנה בכל בנגיעה, המהירות המסחררת והאיכות העצומה. אלו בדיוק הסיבות שמסבירות מדוע סולשיאר רצה כל כך להביא את ההולנדי בן ה-23 מאייאקס. הוא יכול להיות שחקן גדול בעונתו הראשונה במנצ'סטר יונייטד".

דוני ואן דה ביק | Matt Dunham – Pool/Getty Images

כאמור, מאטה היה מהשחקנים המצטיינים בהתמודדות, ורשם ציון דרך עם שערו ה-50 במדי מנצ'סטר יונייטד בכל המסגרות. לאחר המשחק הקשר סיפר: "ואן דה ביק הוא שחקן מבריק. הבישול שהוא סיפק עבורי היה מדהים. אני אוהב לשחק איתו כי הוא יודע איך למצו את השטחים המרווחים יותר. הוא מאוד מבין כדורגל והוא תמיד נמצא במקום הנכון".

ב"מירור" נכתב על הקשר הספרדי: "מאטה החזיר אחורה כמה שנים במשחק אתמול. כמו בסיבוב הקודם נגד לוטון, פעם נוספת הספרדי של ינייטד היה האיש המרכזי על המגרש. אתמול הוא הציג משחק בו הוא ראוי להיות גם מצטיין. כעת הוא מעורב ב-13 שערים במהלך 15 המשחקים האחרונים בהם פתח ביונייטד".

ואן דה בייק עצמו החמיא למאטה: "הוא אגדה. העונג הוא כולו שלי. לחלוק איתו חלק מהקריירה זו הגשת חלום. חואן יצירתי מאוד והמסירות שלו אדירות" סיכם ההולנדי על חברו.

אולה גונאר סולשיאר אמר: "זה אף פעם לא קל לשחק נגד קבוצה מהפרמיירליג. ב-20-25 הדקות הראשונות שתי הקבוצות היו זקוקות לביטחון כדי להיכנס למשחק, זה אפילו היה נראה משחק שיוכרע בפנדלים. אני מרוצה מאוד ממאטה. השחקנים נתנו לי כאבי ראש חיובי ועליי לקבל החלטות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי