Sport1 Banner

גווארדיולה לא זקוק לחלוץ: "סטרלינג יכול לחפות"

ראחים סטרלינג חוגג. מחפה על חסרונם של אגוארו וז'סוס | MOLLY DARLINGTON/POOL/AFP via Getty Images

האנגלי הבקיע 33 שערים מתחילת העונה שעברה, יותר מכל אחד אחר בכדורגל האנגלי. המאמן נפעם אחרי ברנלי: "בוודאי שהוא יכול לחפות על העדרם של אגוארו וז'סוס. הוא טוב בכל עמדה, רוצה להשתפר ולא זקוק למנוחה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אחרי התבוסה 5:2 נגד לסטר ביום ראשון, הדבר הכי טוב עבור מנצ'סטר סיטי היה מפגש עם ברייטון. הסיטיזנס נכנעו רק פעם אחת נגד היריבה ב-25 המשחקים האחרונים, וניצחו בכל ששת המפגשים האחרונים עם יחס שערים 1:23. אתמול זה נגמר ב-0:3 קל, בדרך, אולי, לזכייה רביעית ברציפות בתואר גביע הליגה. זו הייתה הכנה טובה לקראת המשחק הקשה ביום שבת כשסגנית האלופה תתארח אצל לידס.

כוכב המשחק היה ראחים סטרלינג שכבש צמד (שעריו הראשונים העונה) והשכיח את הפציעות של סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס. האנגלי מאז תחילת העונה שעברה כבש 33 שערים בכל המסגרות – יותר מכל שחקן אחר בכדורגל האנגלי. אין ספק שהוא הופך ונהיה לשחקן חשוב יותר בסיטי בכל יום שעובר.

"כן, סטרלינג יכול לחפות על היעדרותם", אמר פפ גווארדיולה כשנשאל על האנגלי. אנחנו בלי חלוצים טבעיים אבל זה לא משנה. יש לו יכולת בכל עמדה בה הוא משחק. אני מאושר ושמח להפליא ממה שהוא נותן, אבל גם מהקבוצה, בכלל, מאז שהצטרפתי לכאן לפני ארבע שנים. סטרלינג לא רק שחקן עם איכות מדהימה, הוא יכול לשחק כל שלושה ימים, מתאושש נהדר ויש לו רצון להשתפר. לטעמי הוא עשה קפיצת מדרגה גדולה מאז שהגענו".

"סיטי שכחה מהצרות עם צמד של סטרלינג ועוד שער בכורה של פראן טורס היא מתקרבת לזכייה נוספת בתואר", נכתב ב"דיילי מייל". "זה היה הלילה של סיטי. אחרי המשחק נגד לסטר הם היו זקוקים לניצחון מרשים והשיגו אותו", נכתב ב"סקיי ספורטס".

ובחזרה למאמן, הספרדי התייחס לפראן טורס שכבש שער בכורה במועדון: "הוא שחקן צעיר ועדיין זקוק למעט זמן כדי להבין מה אנחנו רוצים ממנו. הוא פיקח מאוד בשליש האחרון של המגרש ועם יכולת מסירה טובה.

קול פאלמר בן ה-18 ערך הופעת בכורה במדי הקבוצה . ברנרדו סילבה חזר מפציעה אולם אולכסנדר זינצ'נקו נפצע שוב לדבריו של המאמן וייעדר בין שבועיים לשלושה. פאלמר אמר: "זה חלום שהתגשם, אני כאן מגיל שש וחיכיתי להופעת הבכורה שלי. אני שמח שאנחנו בסיבוב הבא. אני זוכר שלפני המשחק הבוס אמר לי שאפתח, התרגשתי ולא יכולתי לחכות שהמשחק יתחיל. זה מטורף לשחק לצד השחקנים הטובים בעולם, הכל נראה כל כך מהיר. החולצה הזו תישאר אצלי, לנצח, אמא שלי תמסגר אותה".

פפ גווארדיולה. מרוצה | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי