צמד לז'ורז'יניו ושער ובישול לצ'ילוול ב-0:4 של צ'לסי על קריסטל פאלאס

המגן רשם בכורה אדירה בפרמיירליג, כשכבש (50) ובישל לזומה (66) והבלוז התפוצצו אחרי מחצית ראשונה מאופסת. האיטלקי סגר עניין בשני פנדלים (78, 82). הפסד שני רצוף לקבוצה של רוי הודג'סון

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם דרבי לונדוני מסקרן, שבו צ'לסי התאוששה משתי המעידות שלה במחזורים הקודמים עם 0:4 קליל על קריסטל פאלאס, אשר הפתיעה לטובה עד כה אך רשמה הפסד שני רצוף. קבוצתו של פרנק למפארד יכולה לצאת לפגרת הנבחרות במצב רוח מרומם אחרי ניצחון הליגה השני שלה.

שניים משחקני הרכש של צ'לסי בחלון ההעברות ערכו הופעת בכורה בפרמיירליג: אדוארד מנדי פתח בין הקורות ובן צ'ילוול עלה באגף שמאל של ההגנה, כאשר עבור האחרון זו הייתה התחלה מבטיחה מאוד, שכללה שער אשר העלה את הכחולים ליתרון ובישול שבעזרתו קורט זומה הכפיל. לפניו, רק דקו ואלברו מוראטה סיימו את הבכורה שלו בפרמיירליג במדי צ'לסי עם שער ובישול. שחקניו של למפארד התקשו להגיע למצבים במחצית הראשונה, אך לאחר ההפסקה נהנו מיכולתו של צ'ילוול ומחוסר אחריות בהגנת היריבה, שהעניקה להם שני פנדלים בעבירות "זולות" ובסופו של דבר זה נגמר בניצחון מוחץ, אם כי המנג'ר בוודאי ירצה לראות יכולת הרבה יותר טובה בהמשך, החל מהמפגש עם סאות'המפטון בסטמפורד ברידג' בעוד שבועיים.

מבחינת האורחת, אחרי שני ניצחונות בפתיחת העונה נראה שהיא מתחילה לחזור לגודלה הטבעי. נתון אחד חייב להדליק נורה אדומה אצל קריסטל פאלאס: מאז תחילת העונה הקודמת, היא לא הצליחה להבקיע במחצית הראשונה ב-30 משחקים בליגה. אחרי פגרת הנבחרות היא תקווה לעשות זאת במשחק ביתי נגד ברייטון.

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Mike Hewitt/Getty Images

הרכבים

צ'לסי: אדוארד מנדי, בן צ'ילוול, טיאגו סילבה, קורט זומה, ססאר אספיליקווטה, אנגולו קאנטה (מתאו קובאצ'יץ', 83), ז'ורז'יניו, קאי האברץ, קאלום הדסוון אודוי (כריסטיאן פוליסיק, 83), טימו ורנר, תמי אברהם.

קריסטל פאלאס: ויסנטה גואיטה, ג'ואל וורד, ממאדו סאקו, צ'ייקו קויאטה, טייריק מיטשל, ג'יימס מקארת'י (לוקה מיליבויביץ', 67), ג'יימס מקארתור (ז'אירו רידוולד, 72), אברצ'י אזה, אנדרוס טאונסנד, ווילפריד זאהה, ג'ורדן איו.

מהלך משחק

דקה 14: צ'לסי לוחצת והגיעה להזדמנות ראשונה. אנגולו קאנטה הגיע להזדמנות נוחה וניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור עלה גבוה מעל השער.

אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה | Neil Hall/PA Images via Getty Images

דקה 19: מתפרצת נפלאה של צ'לסי כמעט הסתיימה עם כדור ברשת. האברץ דהר על פני חצי מגרש, מסר שמאלה והציב את ורנר בעמדה נוחה, אך הכדור היה חלש מדי והסתיים בקליטתו על ידי גואיטה.

קאי האברץ
קאי האברץ | Chris Lee – Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images

דקה 20: עוד הזדמנות טובה לצ'לסי, הפעם זהו ז'ורז'יניו שבעט מתוך הרחבה מעל השער.

ז'ורז'יניו
ז'ורז'יניו | KIRSTY WIGGLESWORTH/AFP via Getty Images

דקה 50, 0:1 לצ'לסי! מכל השינויים שביצע למפארד בהרכב, היה זה המגן השמאלי שכבש. הגבהה מאגף ימין הקשתה על שחקני האורחת, הכדור טייל סביב תיבת החמש ובסופו של דבר הגיע בן צ'ילוול בתנופה אדירה לכדור, בעט כדור שלא הותיר שום סיכוי לגואיטה ובמשלקו ה-100 בפרמיירליג ובהופעת הבכורה בהרכב צ'לסי בליגה, מצא את הרשת.

בן צ'ילוול
בן צ'ילוול | KIRSTY WIGGLESWORTH/POOL/AFP via Getty Images

דקה 66, 0:2 לצ'לסי! הבכורה החלומית של צ'ילוול נמשכת: כדור קרן שהורחק הגיע אליו במסירה מהדסון-אודוי, המגן הגביה שוב ומצא את ראשו של קורט זומה, שהתרומם גבוה ונגח פנימה.

קורט זומה חוגג | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

דקה 78, 0:3 לצ'לסי! איזו מחצית שנייה לבלוז. מיטשל הכשיל את תמי אברהם ברחבה והפנדליסט הקבוע, ז'ורז'יניו, עשה את העבודה מהנקודה הלבנה והבקיע את השלישי.

דקה 82, 0:4 לצ'לסי! מי היה מאמין שכך זה ייגמר אחרי מחצית ראשונה מאופסת. הגנת פאלאס המשיכה לפשל והפעם הגיעו תורו של סאקו, שהוריד את קאברץ אל הדשא והעניק למארחת פנדל נוסף. אברהם ביקש להתכבד בבעיטה, אך נתקל בסירוב וז'ורז'יניו השלים צמד עם שער נוסף מ-11 מטרים.

ז'ורז'יניו | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי