מוריניו לקראת המפגש נגד סולשיאר ויונייטד: "נקמה? אין לי על מה"

המשחק המרכזי בפרמיירליג יפגיש בתיאטרון החלומות בין מנצ'סטר יונייטד לטוטנהאם, "המיוחד" שפוטר מהשדים האדומים לפני כשנתיים והוחלף בכוכב העבר טען: "אין לי שם אויבים, זכיתי בתארים איתם ונגדם". סון יפתח?

(גודל טקסט)

דרבי לונדוני פתח היום (שבת) את המחזור הרביעי בפרמיירליג, אולם הוא יגיע לשיאו רק מחר (ראשון) כאשר המשחק המרכזי יפגיש בתיאטרון החלומות בין מנצ'סטר יונייטד לטוטנהאם (החל מ-18:20, ישיר בספורט1).

מנצ'סטר יונייטד עוד מקווה להתחזק ביומיים האחרונים שנשארו לחלון ההעברות ומדובר בעיקר על ג'ייסון סאנצ'ו מדורטמונד שעושה הכל כדי לקבל את השחרור לשדים האדומים וכל על המגן הברזילאי של פורטו, אלכס טלס, אבל לפחות נגד התרנגולים יצטרך סולשיאר להסתדר בלעדיהם ולגרום לשיפור ניכר ביכולת הקבוצה.

יונייטד, שבמחזור הראשון לא שיחקה, החלה את העונה עם 3:1 מפתיע מאוד בביתה לקריסטל פאלאס ובשבוע שעבר ניצחה בקושי רב 2:3 את ברייטון הודות לפנדל שהוענק על ידי צוות ה-VAR לאחר שריקת הסיום למשחק, אולם אין ספק כי אם היכולת תישאר כמו במשחקים הקודמים, ז'וזה מוריניו ושחקניו בהחלט יוכלו לעשות את הדרך חזרה ללונדון עם שלוש נקודות. הקבוצה תתייצב בסגל מלא, לאחר שגם הארי מגווייר התאושש ממכה שספג.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ברונו פרננדש | John Sibley/PA Images via Getty Images

לקראת המפגש נגד מוריניו, אותו החליף בתפקיד כידוע לפני כמעט שנתיים, אמר סולשיאר: "אנחנו בעיצומה של תקופה מאוד משונה וזה נחמד שיש קצת עניין וכיף – אני נהנה ממה שמוריניו אומר עליי ועל הקבוצה, חוץ מזה אני חושב שהוא מנג'ר מאוד כריזמטי. אני נהנה גם לדבר איתו דרך אמצעי התקשורת, אוהב לצפות בו, הוא באמת ווינר, אבל מעבר לזה לא אכנס למשחקי הפסיכולוגיה האלה. אני מאוד מכבד אותו ואת הכדורגל שלו".

מן העבר השני, טוטנהאם החלה את עונת הפרמיירליג עם 1:0 מאכזב לאברטון, בשבוע שעבר ספגה בתוספת הזמן ב-1:1 נגד ניוקאסל וגם בליגה האירופית שרדה בקושי את הסיבובים המוקדמים, אבל בין לבין דרסה 2:5 את סאות'המפטון וביום חמישי האחרון לא התקשתה מול מכבי חיפה בדרך ל-2:7 ולהבטחת מקום בשלב הבתים.

הארי קיין ושחקני טוטנהאם חוגגים | Clive Rose/Getty Images

מוריניו עשוי לפתוח לראשונה בהרכב עם סרחיו רגילון שהגיע מריאל מדריד, אך סימן השאלה הגדול ניצב סביב יונג מין סון שיעבור מבחן כשירות ובממלכה מדווחים שנמצא בכוננות להרכב, על אף שבתחילת השבוע הסברה הייתה שכלל לא יהיה בסגל בעקבות הפגיעה שגרמה לו לרדת מהמגרש כבר אחרי 45 דקות נגד המגפייז.

ומה אמר "המיוחד" לקראת המפגש נגד האקסית ואחרי 2:7 על מכבי חיפה? החלוץ קרלוס יניסיוס שהגיע בהשאלה מבנפיקה אמש לא אמור לשחק, אולם המנג'ר סירב לאשר אם סון כשיר ובהחלט פיזר רמזים שמעידים על כך שהוא עשוי לפתוח לאחר שנדמה היה שייעדר מספר שבועות.

באשר ליונייטד הבהיר מוריניו: "נקמה ביונייטד? על מה נקמה? זכיתי בכל כך הרבה משחקים ותארים עם מנצ'סטר יונייטד ונגד מנצ'סטר יונייטד. אין לי על מה לנקום, אף אחד לא התנהג אליי בצורה רעה, כולם היו נחמדים וטובים אליי ואין לי שם אויבים. זה רק משחק כדורגל שאני רוצה לנצח בו".

תקציר ה-2:7 של טוטנהאם על מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי