פפ רשם שיא שלילי, באנגליה ביקרו: "כל הבעיות שצצו ממזמן – לא טופלו"

המאמן השיג את המאזן החלש ביותר שלו במחזורי הפתיחה מאז הגיע לסיטי, בתקשורת נכתב: "הלחץ שהפעילה לא עזר, היא לא מספיק טובה וזה". הספרדי הודה: "רחוקים מהפסגה ועלינו להתחיל לנצח". דיאס: "לא מרוצה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי עוד מקווה להיאבק עם ליברפול ראש בראש על תואר האליפות של עונת 2020/21, אך לפי המשחק אתמול (שבת) בלידס, נראה שסגנית האלופה צריכה לבצע לא מעט שיפורים כדי להיות חלק מהמירוץ. הקבוצה של פפ גווארדיולה נראתה אמש אנמית מאוד לדקות רבות ב"אלנד רואד", איבדה יתרון שהושג בצדק על ידי ראחים סטרלינג, כאשר פעם נוספת היא ספגה מטעות של שחקן יחיד וסיימה ב-1:1 מאכזב אצל העולה החדשה, ולאחר ההפסד במחזור לפני כן ללסטר, פפ גווארדיולה כבר סופר חמש נקודות ליגה שאבדו בשלושה מחזורים בלבד. זו פתיחת העונה הגרועה ביותר של הספרדי מאז מונה למאמן האנגלים ב-2016/17.

"טעוית הן חלק מהחיים, כולם טועים. אחרי השער שספגנו, יצרנו ארבעה או חמישה מצבים טובים להבקיע ולא עשינו את זה" אמר גווארדיולה לאחר המשחק, בו השוער אדרסון טעה ואפשר למארחת להבקיע שער שוווין. "כל זה חלק מהמשחק". "אני גאה בשחקנים שלי. הם מקצוענים ואינטלגנטיים. עם מצבים כמו שהגענו עד הדקה ה-30, היינו חייבים לסיים את המשחק כבר אז. קדם העונה היה לא פשוט".

עוד אמר: "כמובן שאנחנו רחוקים מפסגת הטבלה ועלינו להתחיל לנצח משחקים. זה מרתון, עם משחקים בליגת האלופות, כל הקבוצות הגדולות במצב הזה. זה כמו בושם – כשאתה מנצח – אתה מריח כל כך טוב. כשלא – אתה מריח כל כך רע. זו רק תחילת העונה ואנחנו נעשה כל מה שאנחנו צריכים בליגה ובליגת האלופות" סיכם המנג'ר הספרדי".

ראחים סטרלינג מול ליף דייויס | Paul Ellis – Pool/Getty Images

לעומת המאמן שהיה רגוע, בתקשורת האנגלית ביקרו בחריפות את קבוצתו: "כל הלחץ שסיטי הפעילה בדקות האחרונות על לידס לא עזר לה. שום דבר במשחק שלה לא עזר. שער אחד מ-23 ניסיונות זה פשוט לא מספיק טוב. זה קרה יותר מדי פעמים ב-18 החודשים האחרונים. זה לא קשור לחוסר מזל או יום לא טוב".

עוד נכתב בתקשורת הבריטית: "אולי מנצ'סטר סיטי תשתפר אחרי פגרת הנבחרות, ואולי היא לא תצטרך להחתים מגן או חלוץ חדשים בסיום חלון ההעברות. אולי גבריאל ז'סוס וסרחיו אגוארו יחזרו בסוף החודש ויתפוצצו בהתקפה. בינתיים, נראה שסיטי נשענת על יותר מדי 'אולי' והמשחק אתמול היה העונש האחרון על כך שלא הגיבו לכל הבעיות שצצו כבר לפני זמן רב".

הספרדי יתנחם בכך שטרם הפסיד בארבעת מפגשיו נגד מרסלו ביילסה (שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו), ומעבר לכך הסיטיזנס נכנעו רק פעם אחת ב-32 משחקיה האחרונים נגד העולות החדשות (25 ניצחונות ושש תוצאות תיקו).

נקודת האור בקבוצה שוב הגיעה מצד ראחים סטרלינג שנאלץ לשחק בחוד ההתקפה פעם נוספת. הוא כבש שער יפה והיה יכול לכבוש אפילו יותר אך לא הצליח. מאז תחילת העונה שעברה כבש סטרלינג 34 שערים בכל המסגרות – יותר מכל שחקן אחר באנגליה. מעבר לכך זו הייתה הפעם השמינית בה הוא כובש את השער הראשון במהלך משחק פרמיירליג מאז תחילת 2019/20 כאשר רק דני אינגס (12) ופייר-אמריק אובמיאנג (תשעה) עשו זאת יותר ממנו.

בעניין אחר, הבלם רובן דיאס הפורטוגלי רשם אתמול בכורה במדי מנצ'סטר סיטי, כאשר פתח בהרכב לאחר שערך שני אימונים בלבד עם הקבוצה מאז שהצטרף. "ברור שאני לא מרוצה מהמשחק" הסביר דיאס בתום המשחק. "כמובן שאני שמח על הופעת הבכורה, אבל זה אף פעם לא כיף לאבד נקודות". על הפרמיירליג הוסיף: "שיחקתי רק משחק אחד, אבל רק לפני רמת המשחק, איכות הדשא ואצטדיון והאינטנסיביות העצומה אפשר להבין שזו הליגה הטובה בעולם. זה בדיוק מה שחיפשתי".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1011354

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי