צפו בתקציר: טוטנהאם פירקה 1:6 את מנצ'סטר יונייטד

שלושה ימים אחרי ה-2:7 על הירוקים, שחקניו של מוריניו רשמו משחק היסטורי באולד טראפורד. סון חזר מהפציעה וכבש צמד (9, 37), כמו גם קיין (31, 78). אנדומבלה (4) ואורייה (5) הוסיפו. מרסיאל הורחק באדום ישיר

(גודל טקסט)

ערב היסטורי באולד טראפורד. האצטדיון המפורסם ביותר באנגליה, בו זכו בהכי הרבה תארי פרמיירליג וראה אין ספור תצוגות מרהיבות של מנצ'סטר יונייטד, אך הערב (ראשון) "תאטרון החלומות" היה חלק מסיוט. השדים האדומים התפרקו לגמרי נגד טוטנהאם, שניצחה 1:6 היסטורי. הסיפור ברובו התנקז למחצית הראשונה, בה יונייטד הובילה אחרי שתי דקות של משחק, אך התפרקה לגמרי, ספגה ארבעה שערים מתוך החמישה וגם איבדה את אנתוני מרסיאל.

עוד לפני שריקת הפתיחה, אוהדי טוטנהאם קיבלו בשורות משמחות מאוד כאשר הם ראו את שמו של יונג מין סון בהרכב. כזכור, הקוריאני נפצע נגד ניוקאסל ולא שיחק נגד מכבי חיפה בליגה האירופית, משחק בו קבוצתו ניצחה 2:7 את הירוקים מישראל. בנוסף, סרחיו רגילון רשם הופעת בכורה בפרמיירליג. מנגד, אולה גונאר סולשיאר הציב את אריק באיי במרכז ההגנה, החלטה שעלתה לו ביוקר ככל הנראה.

באופן לא אופייני למשחק, דקות הפתיחה היו לטובת מנצ'סטר יונייטד, שזכת לכדור עונשין אחרי 30 שניות בלבד. ברונו פרננדש אמר תודה והכניע את הוגו לוריס ללא בעיות מיוחדות. מכאן ואילך, הקבוצה בלבן הייתה היחידה על כר הדשא. בדקה הרביעית טנגי אנדומבלה ניצל רצף טעויות של כל חוליית ההגנה של יונייטד והפציץ לרשת של דויד דה חאה את השוויון. בדקה השמינית המהפך כבר הושלם אחרי שסון הקדים את כולם וכבש במשחק החזרה שלו.

כחצי שעה מהפתיחה, סולשיאר ספג מכה נוספת – מרסיאל נתפס מכה את אריק לאמלה בפניו וספג כרטיס אדום ישיר מהשופט אנתוני טיילור. מיד לאחר מכן כאשר המשחק חודש באיי טעה נוספת במשחק ואפשר לסון הפעם לבשל לחברו הטוב הארי קיין שער קליל. הנפילה של יונייטד המשיכה, ועוד לפני שהיא הצליחה להתאושש, דה חאה כבר הוציא כדור רביעי מהרשת, כששוב פעם סון הקדים את כולם בעזרת המהירות שלו ומצא את הרשת.

המחצית השנייה במשחק התאפיינה בעיקר בייאוש של שחקני מנצ'סטר יונייטד, שפוט היו חסרי אונים מול המכונה המשומנת מלונדון. כחמש דקות לאחר שחודש המשחק סרג' אורייה נכנס לרשימת הכובשים עם שער קליל, קיין הוסיף שער שני לזכותו עם כדור עונשין מדויק בדקה ה-78. השחקנים באדום התעסקו בעיקר במגננה לאחר מכן, ובנוסף ביצעו כמה עבירות ברוטליות מאוד בשל התסכול הגדול.

חודש אוקטובר לא תמיד מאיר פנים למנצ'סטר יונייטד – עד לפני המשחק הערב, היא ספגה בשני משחקים נוספים בלבד שישה שערים במסגרת הליגה, כולם באותו החודש – נגד סאות'המפטון של אייל ברקוביץ' (1996) ונגד מנצ'סטר סיטי (2011).

אדומים מבושה | Carl Recine – Pool/Getty Images
סולשיאר. לא ברור אם ימשיך בתפקידו | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

כעת הקבוצות יוצאות לפגרת נבחרות, כאשר לא ידוע אם סולשיאר יעמוד על הקווים של מנצ'סטר יונייטד במשחקים הבאים נגד ניוקאסל (17.10) ופריז סן ז'רמן (20.10) בליגת האלופות. טוטנהאם תפגוש את ווסטהאם במחזור הבא בליגה.

הרכבים:

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון ואן ביסאקה, הארי מגווייר, אריק באיי, לוק שואו, פול פוגבה, נמניה מאטיץ' (סקוט מקטומיניי, 46), מייסון גרינווד (דוני ואן דה ביק, 68), ברונו פרננדש (פרד, 46), מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל

טוטנהאם: הוגו לוריס, סרג' אורייה, אריק דייר, דווינסון סאנצ'ס, סרחיו רגילון, פייר הויביירג, מוסא סיסוקו, טנגי אנדומבלה (דלה עלי, 69), אריק לאמלה (לוקאס מורה, 46), יונג מין סון (בן דייויס, 73), הארי קיין.

מהלך המשחק

דקה 2, 0:1 למנצ'סטר יונייטד! איזו פתיחה באולד טראפורד! כחצי דקה בתוך המשחק, מרסיאל הוכשל ברחבה על ידי סאנצ'ס. לאחר מספר בדיקות, השופט אנתוני טייילור קיבל אישור לפנדל ופרננדש הכניע את לוריס ללא בעיות.

סאנצ'ס מכשיל את מרסיאל ברחבה | Carl Recine – Pool/Getty Images
פרננדש לא התקשה מהנקודה הלבנה | Alex Livesey/Getty Images
שער שני העונה לכוכב הפורטוגלי | Carl Recine – Pool/Getty Images

דקה 4, טוטנהאם חזרה ל-1:1! הקצב הגבוה המשיך, כל חוליית ההגנה של מנצ'סטר יונייטד טעתה ואפשרה לאנדומבלה להפציץ את הרשת של דה חאה בתוך רחבת החמש.

אנדומבלה הפציץ מקרוב | Oli Scarff – Pool/Getty Images
טעויות קשות של חוליית ההגנה | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

דקה 8, 1:2 לטוטנהאם! מהפך בזק! קיין הוציא כדור חופשי מהיר לעבר סון, שהקדים את באיי והקפיץ מעל דה חאה.

סון בדרך לשער | Oli Scarff – Pool/Getty Images
שחקני טוטנהאם חוגגים מהפך מהיר באולד טראפורד | Carl Recine – Pool/Getty Images

דקה 28, כרטיס אדום ישיר למרסיאל! מנצ'סטר יונייטד הסתבכה בגדול לאחר שהחלוץ הכה את לאמלה בפניו, לאחר שהארגנטינאי שלח מרפק לעבר הצרפתי.

טיילור שולף אדום למרסיאל | Carl Recine/PA Images via Getty Images
כרטיס אדום ראשון בקריירה של הצרפתי | Carl Recine – Pool/Getty Images

דקה 31, 1:3 לטוטנהאם! התפרקות של מנצ'סטר יונייטד! באיי טעה פעם נוספת ואיבד את הכדור ברחבה שלו, סון ניצל זאת וסידר לקיין שער פשוט עבורו.

קיין. הצטרף לרשימת הכובשים | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images
שער שני העונה לחלוץ נבחרת אנגליה | Oli Scarff – Pool/Getty Images

דקה 31, 1:4 לטוטנהאם! התרנגולים ממשיכים ללחוץ על הדוושה! הפעם אורייה הכניס כדור לעבר מרכז ההגנה, סוןה קדים את כולם ונעץ את שערו השני ברשת של דה חאה.

מקדים את כולם. סון השלים צמד | OLI SCARFF/AFP via Getty Images
היסטוריה! פעם ראשונה שמנצ'סטר יונייטד סופגת ארבעה שערים במחצית ראשונה בפרמייליג | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מחצית שנייה

דקה 51, 1:5 לטוטנהאם! החגיגה של התרנגולים נמשכת. הויביירג מצא את אורייה במסירה נהדרת, המגן מחוף השנהב התקדם ללא הפרעה לעבר דה חאה וכבש.

אורייה חוגג באולד טראפורד | Carl Recine – Pool/Getty Images
אדומים מבושה | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

דקה 79, 1:6 לטוטנהאם! המשחק הרע של מנצ'סטר יונייטד נמשך, הפעם פוגבה הכשיל את דייויס המחליף ברחבה ולא הותיר ברירה לטיילור, ששרק לפנדל נוסף. קיין כבש את שערו השני במשחק.

כדור עונשין נהדר של קיין | Carl Recine/PA Images via Getty Images
אחרי סון, גם לקיין יש צמד במשחק | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

דקה 90+4, שריקת הסיום של המשחק! טוטנהאם פירקה 1:6 היסטורי את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד.

אכזבה גדולה אצל דה חאה ומנצ'סטר יונייטד | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images
סולשיאר. התבוסה הקשה בקריירה | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי