יונייטד שברה שיאים שליליים, סולשיאר: "מביך, זו אשמתי"

שחקני מנצ'סטר יונייטד | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

השדים האדומים רשמו נתונים לא מחמיאים בלשון המעטה ב-6:1 המשפיל לטוטנהאם, המאמן לקח אחריות. ראשפורד: "מרגיש נורא, מצטער עבור האוהדים". קבאני וטלס צפויים לחתום היום, דמבלה יגיע בהשאלה מברצלונה?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד פשוט התפרקה אתמול (ראשון). השדים האדומים הובסו באולד טראפורד 6:1 מול טוטנהאם והושפלו לחלוטין מול הקבוצה של ז'וזה מוריניו, האקס. "תיאטרון החלומות" הפך ל"תיאטרון הבלהות", ובאנגליה כתשו לחלוטין את הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, שכונתה "פתטית".

צפו בתקציר ה-1:6 של טוטנהאם על מנצ'סטר יונייטד

זה היה ההפסד הגדול ביותר של יונייטד בפרמיירליג במשותף – הפעם הרביעית שהיא מפסידה בהפרש של חמישה שערים והראשונה מאז אוקטובר 2011, אז הובסה מול מנצ'סטר סיטי. רוצים לשמוע נתון מפחיד? זו הפעם השלישית שיונייטד סופגת שישה שערים במשחק בודד בפרמיירליג – ובכל הפעמים זה קרה באוקטובר (מלבד סיטי ב-2011 וטוטנהאם אמש, גם נגד סאות'המפטון ב-1996).

צפו: מוריניו וסולשיאר בשיחה עם שליח ספורט1, ניב דברת

והנה עוד נתון מצמרר. השדים האדומים ספגו אתמול פעמיים בשבע הדקות הראשונות, שזו הדקה המוקדמת ביותר בה יונייטד ספגה שני שערים מאז שפגשה את ארסנל ב-2015 – גם אז זה לקח שבע דקות. למה הנתון מצמרר? כי הוא קרה בדיוק חמש שנים אחורה מהמשחק של אמש, ב-4 באוקטובר 2015. בנוסף, זו הפעם החמישית בלבד בתולדות המועדון שהוא מפסיד בשני משחקי הבית הראשונים של העונה – דבר שלא קרה מאז עונת 1986/87.

מרכוס ראשפורד, חלוץ הקבוצה, פרסם פוסט ברשתות החברתיות שלו לאחר המשחק והיה נשמע שבור: "בראש ובראשונה אני אוהד של יונייטד. זה המועדון שלי. אני כל כך גאה ללבוש את החולצה הזו, אבל אין תירוצים. זה פשוט לא מספיק טוב ולכל אוהד אחד ברחבי העולם – אני פשוט מצטער. מגיע לכם כל כך הרבה יותר טוב מזה. הייתי מתרחק מהרשתות החברתיות עכשיו, אבל מגיע לכם לשמוע ממני גם כשטוב יותר וגם שטוב פחות. אין שום הסתרה. אני מרגיש נורא, אבל מבטיח שנעשה דברים טובים יותר".

מרכוס ראשפורד | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

"זה מביך", אמר המאמן אולה גונאר סולשיאר. "אני לוקח את האחריות, זו אשמתי. זו לא מנצ'סטר יונייטד. זה היה גרוע. אני לא יכול להגיד שום דבר מעבר לזה. כשאתה בפיגור 2:1 יש לך סיכוי, כשאתה בפיגור 3:1 זה קשה וכשאתה בפיגור 4:1 זה כבר עניין של אופי ואישיות. אנחנו צריכים להסתכל על הכל, היו המון טעויות במשחק שלנו".

אחד הדברים שהעסיקו והכעיסו את יונייטד היא ההרחקה של אנתוני מרסיאל, שכמובן הייתה לא השפעה גדולה על ההתפרקות. החלוץ נתפס מכה את אריק לאמלה בפניו וספג כרטיס אדום ישיר מהשופט אנתוני טיילור בדקה ה-28, אך הדבר הגיע לאחר שלאמלה שלח מכה קטנה לעברו של הצרפתי. "ההרחקה זה לא תירוץ. גם הוא לא היה מורחק המשחק היה הולך לכיוון אחר, אבל הוא לא היה צריך להגיב ככה", אמר סולשיאר.

בתוך כך, הקבוצה אמורה להשלים היום את החתמתם של שני שחקני מפתח – אדינסון קבאני ואלכס טלס. החלוץ האורוגוואי יגיע בהעברה חופשית כמובן לאחר שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן, בעוד המגן השמאלי יעבור תמורת סכום המוערך בכ-15 מיליון יורו לא כולל בונוסים, ויונייטד כבר סיכמה עם פורטו. כמו כן, מדווח כי השדים האדומים מנסים להחתים את עוסמאן דמבלה מברצלונה בעסקת השאלה ובמקביל צפוי ניסיון אחרון לצרף את סאנצ'ו, שהגיע ללונדון לקראת משחקי נבחרת אנגליה.

אולה גונאר סולשיאר. צריך לדאוג? | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי