חסר בית הוטרד על ידי קבוצת אנשים, מוחמד סלאח נחלץ לעזרתו

כשלושה חודשים אחרי שתועד משלם על עוברי אורח בתחנת דלק, כוכב ליברפול שוב עלה לכותרות והפעם מכיוון שהתערב לטובת הומלס שהוטרד על ידי קבוצת אנשים וגם נתן לו כסף שיסייע לו לשרוד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בחודש יוני, כשהליגה האנגלית עוד הייתה מושבתת בעקבות התפרצות הקורונה, מוחמד סלאח בכל זאת הצליח לרגש את תושבי ואוהדי ליברפול כשתועד בתחנת דלק משלם מכיסו על התדלוק שבוצעו הנוכחים במקום. הבוקר (רביעי) נחשף שוב כיצד סלאח מסייע לאחרים והפעם כאשר התערב לטובת חסר בית שצעירים הקניטו אותו.

האירוע הטרי, שהתרחש לאחר הניצחון של ליברפול 1:3 על ארסנל, קרה גם הוא בתחנת דלק, כאשר סלאח הגיע לתדלק את רכבו. חלוץ ליברפול נתקל במקום בקבוצת אנשים שהקניטה אדם חסר בית, הגיע כדי להפריד ביניהם ולפי הדיווח גם הוציא 100 ליש"ט מכיסו ונתן לדייויד קרייג, אותו חסר בית, כדי לשמור עליו ולסייע לו.

האירוע תועד על ידי מצלמות האבטחה במקום וגרם להתרגשות רבה בעיר, בייחוד לאור העובדה שזו פעם שנייה שסלאח מתועד במצלמות האבטחה מסייע לתושבי העיר ועושה זאת ברוחב לב ובסתר.

"הוא שמע אותם מדברים אליי בצורה רעה, הגיע לעברנו ואמר להם שבעוד כמה שנים גם הם יכולים להגיע למצב הזה", סיפר קרייג, "הבנתי שאני לא הוזה כשהוא נתן לי 100 ליש"ט. הייתי בהלם, הוא אגדה". אגב, סלאח עטה כפפות ונהג על פי כל הנחיות הקורונה.

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח. מעשה אצילי נוסף בתחנת דלק | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי