קלופ שיתף: "לא אשכח את הרגע בו נודע לי שליברפול מתעניינת בי"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Laurence Griffiths/Getty Images

בשורות אלופת אנגליה ציינו חמש שנים מיום מינויו של המנג'ר הגרמני למאמן הקבוצה. "הייתי בחופשה בפורטוגל ולא רציתי לענות לטלפונים. אחרי שגיליתי על ליברפול, אשתי הבינה שהחופשה נגמרה באותם רגעים"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בזמן פגרת משחקי הנבחרות באירופה, בליברפול ציינו היום (חמישי) חמש שנים מאז מינויו של יורגן קלופ למאמן הקבוצה. כידוע, מאז שמונה הגרמני ה"מייטי רדס" חזרו לקדמת הבמה בכדורגל האנגלי והאירופי, כאשר הם זכו בעונה החולפת בפרמיירליג, ולפני כן גם בליגת האלופות.

"לעולם לא אשכח את הרגע בו קיבלתי שיחת טלפון מהסוכן שלי, שאמר לי שליברפול מתעניינת בי. אני לא יכול לשכוח את ההרגשה שהייתה לי" אמר קלופ בראיון לאתר הרשמי של המועדון. "אמרתי את זה כבר כמה פעמים. הייתי בחופשה עם משפחתי בפורטוגל, ולא עניתי בכוונה לטלפונים. רק רציתי שיניחו לי. ואז כשנודע לי על ההתעניינות, פתאום הרגשתי סקרן מאוד. התרגשתי מאוד מפנים".

המנג'ר הוסיף: "בגלל שהייתי עם המשפחה שלי, לא יכולתי ישר להגיד "כן! בוא נלך על זה". שאלתי את הבנים שלי את דעתם והם רצו מאוד. אשתי אולה הסתכלה עלינו באותם רגעים ואמרה 'נראה לי שהחופשה שלנו נגמרה!'"

יורגן קלופ | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

"לא היה שום דבר מסוכם ביני לבין המועדון באותם רגעים. זה היה רגע נחמד של המשפחה. מהרגע הראשון שבו גיליתי שליברפול מעוניינת בי הרגשתי משהו מיוחד. מאז זה רק משתפר ומשתפר" סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי