פוגבה מצית את השמועות מחדש: "לשחק בריאל מדריד זה החלום שלי"

פול פוגבה | Oli Scarff - Pool/Getty Images

קשר מנצ'סטר יונייטד מסיים את חוזהו בסוף העונה וטרם קיבל הצעת חידוש: "שום דבר לא קרה בינתיים, לא אמרו לי כלום ולא דיברתי עם המנכ"ל. הצטרפות לבלאנקוס? כל כדורגלן היה רוצה לשחק שם. אולי יום אחד, למה לא?"

(גודל טקסט)

קיץ אחר קיץ, חלון העברות אחרי חלון העברות – שמו של פול פוגבה תמיד מוזכר בהקשר של ריאל מדריד. קשר מנצ'סטר יונייטד מעולם לא הסתיר את רצונו לשחק במדי הבלאנקוס – אך גם מעולם לא התבטא בצורה כל ברורה בנושא כפי שעשה היום (חמישי) במסיבת עיתונאים לאחר ה-1:7 של צרפת על אוקראינה אמש.

פוגבה יסיים בתום העונה את חוזהו אצל השדים האדומים והתייחס לחידוש אפשרי של ההסכם: "מעדיף להתמקד כרגע בכדורגל. לא אמרו לי כרגע כלום ולא דיברתי עם אד וודוורד (מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד). לא דיברנו על חידוש עדיין, וכרגע אני מתרכז בלחזור לשיא היכולת שלי".

"אני מאמין שמתישהו המועדון ידבר איתי ויציע לי הצעה כזו או אחרת, או שלא", המשיך פוגבה לערפל את הסיטואציה. "בינתיים שום דבר לא קרה, אז אני לא יכול להגיד משהו שאני לא יודע. היה הרבה רעש שאני עומד לעזוב, אבל אני עדיין במנצ'סטר ואני נלחם כדי להחזיר את המועדון לרמות הכי גבוהות".

פול פוגבה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

לאחר מכן הגיעה השאלה על הצטרפות אפשרית לריאל מדריד, אחרי שמאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן, כבר סיפר על רצונו לראות את הקשר הצרפתי מגיע. "הדברים של זידאן? כולנו שמענו את זה. התשובה שלי היא שכן, כל כדורגלן היה רוצה לשחק בריאל מדריד. זה יכול להיות חלום. עבורי זה חלום. אולי יום אחד זה יקרה, למה לא? אבל כמו שאמרתי, עכשיו אני במנצ'סטר ואני נותן את כל כולי כמו שאר חבריי לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי