במנצ'סטר סיטי אישרו: "נבחן את צירופו של ליאו מסי בעונה הבאה"

כחודש לאחר שניסיון לעזוב את ברצלונה ולהתאחד עם גווארדיולה כשל, במועדון מהפרמיירליג לא הכחישו שהדבר עשוי לצאת לפועל בקיץ 2021: "יש לנו את הכוח הכלכלי ואת היכולת כמערכת כדי לבצע השקעה כזו"

(גודל טקסט)

עד לפני חודש בכל העולם חיכו לראות האם ליאו מסי יעזוב את ברצלונה ויצטרף למנצ'סטר סיטי, בקשה רשמית שהגיש "הפרעוש" ונדחתה על ידי ראשי הבלאוגרנה בטענה שהסעיף בחוזהו לפיו הוא יכול לעזוב ללא תמורה אינו תקף, אבל אל תחשבו שמדובר בתסריט שלא צפוי לחזזר על עצמו בקיץ 2021, אז חוזהו של מסי מגיע לסיומו ולמעשה לא ניתן יהיה לעצור אותו מלעזוב את קטלוניה.

הבוקר (שבת), אם לא מדובר בנושא רגיש גם כך, הוסיף שמן למדורה המנהל התפעולי של מנצ'סטר סיטי, עומאר בראדה שאישר כי המועדון בהחלט שוקל לצרף את מסי לעונה הבאה וכך לאפשר לו להתאחד עם המנג'ר פפ גווארדיולה – צעד שכמובן לא רק ינחית אולי את השחקן הטוב בעולם בפרמיירליג, אלא גם ישאיר במועדון את המאמן שנחשב לאחד הטובים בעולם.

בראיון למנצ'סטר איבנינג ניוז אמר המנהל התפעולי: "מסי הוא כנראה השקעה יוצאת מן הכלל לעומת השקעות אחרות שלנו…אבל התכנון שלנו נעשה על פי הסגל הנוכחי שיש לקבוצה ועל ידי בחינת הזדמנויות. עלינו להיערך לכל אפשרות כי דברים רבים עשויים להשתנות, אבל כן – אני חושב שיש לנו את הכוח הכלכלי הנחוץ ואת היכולת כמערכת כדי לבצע השקעה כזו (לצרף את מסי)".

ליאו מסי חוגג | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

בניגוד לאירועי הקיץ האחרון, בו כאמור מסי לא זכה לקבל שחרור חינם והובהר לו כי מי שחפצה בשירותיו תצטרך לשלם את סעיף השחרור שלו שהינו כ-700 מיליון יורו, בקיץ תוכל מנצ'סטר סיטי – או כל קבוצה אחרת – לצרף את הכוכב הארגנטיני בן ה-33 ללא כל תמורה, למעט חוזהו האסטרונומי שמוערך בכ-35 מיליון דולר לעונה לפני בונוסים ומענקים שונים, שלפי דיווחים של עיתונאים בכירים מזניקים את שכרו לאיזור ה-100 מיליון יורו בעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי