ככה עוד לא שמעתם אותו: דה בריינה במתקפה חריפה

הקשר שיפגוש הערב את אנגליה (19:00, ספורט4) זועם על עומס המשחקים בשל הקורונה: "אני משחק ללא הפסקה כבר שנתיים. כולם חושבים 'אתה מרוויח הרבה כסף - תתמודד', אבל אני חושש מפציעות". ומה עם החוזה החדש בסיטי?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

קווין דה בריינה נבחר אשתקד לשחקן העונה בפרמיירליג על אף שקבוצתו הייתה הרחק ממאבק האליפות. ככה זה עם 20 בישולים (השווה את שיאו של תיירי הנרי) ו-13 שערים. העונה, מנצ'סטר סיטי חוותה פתיחה מאכזבת עם ארבע נקודות בלבד מתוך תשע אפשריות. הקשר הבלגי שנמצא כעת בהכנותיה של נבחרת בלגיה לקראת המשחק נגד אנגליה הערב (19:00, שידור ישיר בספורט4), יצא במתקפה חסרת תקדים אתמול (שבת) על לוח המשחקים הצפוף לאור משבר הקורונה.

"אני משחק ללא הפסקה כבר שנתיים, אף אחד לא מקשיב לשחקנים ולפעמים אני דואג", אמר דה בריינה ל"סקיי ספורטס" ו-"HLN". "אני דואג במיוחד כשאני מסתכל על המצב שלי. היו לי שמונה-תשעה ימי חופש אך לא יכולתי לצאת לחופשה כי אשתי הייתה בהיריון. אם אמשיך כרגיל עד סוף העונה זה אומר שאשחק שנתיים בלי הפסקה".

הצורך במנוחה: "במיוחד בפן הנפשי שחקן זקוק למנוחה. גם הגוף מבקש לנוח. כולם אומרים 'אתה מרוויח הרבה כסף – אתה צריך להתמודד עם זה'. ככה הכל הולך. אני יכול להתמודד עם ההערות האלה, אבל אני חושש מגל פציעות עבור שחקנים רבים".

קווין דה בריינה. שחקן העונה שעברה | האתר הרשמי

עוד אמר בעניין: "אני מכיר את עצמי. אני תמיד נותן מאה אחוז בכל משחק. אני לא יכול לשחק ב-80%". דה בריינה לא שותף במהלך התיקו נגד חוף השנהב במשחק ידידות אך אחרי המשחק נגד שלושת האריות מצפה לו ולנבחרתו משחק נגד איסלנד ברביעי. בעונה שעברה רשם 52 הופעות, ואילו ב-2018/19 נעדר בגלל פציעה ורשם 34 משחקים.

מעבר לכך הקשר דיבר על הפרסומים שיאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי: "אני פתוח לשיחות, אם אנשי המועדון רוצים לדבר איתי, נראה מה יקרה, אבל עד כה לא דיברו איתי", הבהיר הבלגי שמסיים את חוזהו ב-2023.

לסיום נשאל על האפשרות שליאו מסי, שהיה מועמד להגיע למנצ'סטר סיטי הקיץ, יצטרף לקבוצה של פפ גווארדיולה בשנה הבאה: "באמת שלא אכפת לי, אם הוא יגיע זה דבר טוב מאוד. ואם לא – יש מספיק שחקנים שאני נהנה לשחק איתם".

קווין דה בריינה עם ליאו מסי | Jean Catuffe/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי