ריאל מדריד, שומעת? חוזהו של פוגבה ביונייטד הוארך בשנה

פול פוגבה | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

אחרי שהקשר הצרפתי "פלרטט" עם הבלאנקוס, סולשיאר הודיע במסיבת העיתונאים לקראת ניוקאסל (שבת, 21:50, ספורט1) שהמועדון מימש את האופציה והאריך את חוזהו

(גודל טקסט)

עתידו של פול פוגבה התבהר מעט? לא בטוח. כזכור, לאחרונה קשר מנצ'סטר יונייטד "פלרטט" עם ריאל מדריד כשהצהיר שהוא חולם לשחק במדי אלופת ספרד, וחוזהו שמסתיים בתום העונה הנוכחית רק תרם לנושא. עם זאת, מאמן השדים האדומים, אולה גונאר סולשיאר, דיבר היום (שישי) במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול ניוקאסל מחר (21:50, שידור ישיר בספורט1) והצהיר – מימשנו את האופציה החד צדדית להארכת חוזהו של פוגבה בשנה נוספת.

כעת, פוגבה בעצם יסיים את חוזהו בסיום עונת 2021/22 ולא בסיום העונה הנוכחית. הדבר לא מבטיח את הישארותו כמובן, אלא יכול בעצם להיות שיונייטד עשתה זאת כדי שתוכל להרוויח עליו יותר כסף גם אם יעזוב, על אף שסולשיאר טען: "פול הוא שחקן שלנו והוא הולך להיות כאן עוד שנתיים. אני בטוח שהוא מתמקד בלהפיק את המיטב מעצמו עבור הקבוצה".

מחר הקבוצה כאמור תפגוש את ניוקאסל במסגרת המחזור החמישי של הפרמיירליג – ויונייטד חייבת להתאושש מפתיחת העונה הרעה שלה וכמובן מהתבוסה הכואבת במחזור האחרון 6:1 לטוטנהאם. זה יהיה המשחק הרביעי העונה של השדים האדומים, ומתוך תשע נקודות אפשריות הם לקחו כרגע רק שלוש וחייבים לשפר את המאזנים.

אולה גונאר סולשיאר | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

אנתוני מרסיאל יתחיל לרצות את עונש ההרחקה לשלושה משחקים שקיבל על שליחת היד לפניו של אריק לאמלה במשחק האחרון מול טוטנהאם. חוץ מהחלוץ הצרפתי, גם אדינסון קבאני הרכש החדש ייעדר וימתין להופעת הבכורה שלו מכיוון שהוא נמצא כרגע בבידוד. אלכס טלס, לעומתו, צפוי לערוך בכורה ונמצא בתמונת ההרכב.

ניוקאסל, מן העבר השני, לקחה שבע נקודות מ-12 אפשריות בארבעת מחזורי הפתיחה ותקווה להפתיע את יונייטד – מה שהצליחה לעשות העונה כבר קריסטל פאלאס וכמעט ברייטון, שהייתה רחוקה כמה שניות מלקחת לשדים האדומים עוד שתי נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי