שבת בספורט1: דה בריינה ייעדר נגד ארסנל, בכורה לזייך בצ'לסי?

קווין דה בריינה | Robbie Jay Barratt - AMA/Getty Images

הכוכב הגדול של מנצ'סטר סיטי לא יעמוד לרשות גווארדיולה נגד עוזרו בעבר, מיקל ארטטה, אך אגוארו צפוי לשחק לראשונה העונה. למפארד צפוי לשתף נגד סאות'המפטון את הרכש מאייאקס, פוליסיק התאושש מהפציעה ויפתח ב-11

(גודל טקסט)

אחרי כמעט שבועיים של פגרת נבחרות, הליגות חוזרות ובמוקד משחקי השבת ללא צל של ספק תהיה הפרמיירליג. המחזור החמישי באנגליה יספק לנו כבר במהלך השבת ארבעה משחקים מסקרנים למדי: ב-14:30 ייערך הדרבי הגדול בין ליברפול לאברטון, ב-17:00 תארח צ'לסי את סאות'המפטון, ב-19:30 מנצ'סטר סיטי תפגוש את ארסנל וב-22:00 תנסה מנצ'סטר יונייטד להשיב לעצמה את הביטחון ולחזור למסלול הניצחונות כשתתארח בניוקאסל.

צ'לסי – סאות'המפטון (החל מ-16:50 בספורט4)

בסך הכל ארבעה מחזורים נערכו, אבל הקבוצה של פרנק למפארד, שעברה אולי את המהפכה המשמעותית ביותר באירופה בקיץ בכל הנוגע לסגל השחקנים שלה, ממחישה עד כמה היא לא יציבה. אחרי ניצחון בברייטון במחזור הפתיחה, הבלוז הפסידו לליברפול, סיימו ב-3:3 נגד ווסט ברומיץ' ויצאו לפגרה עם 0:4 נפלא על קריסטל פאלאס. מחר הם ינסו לעצור את "הקדושים", שאחרי הפסדים לפאלאס ולטוטנהאם התאוששו ושמרו על שתי רשתות נקיות בניצחונות על ברנלי וברומיץ'.

מי שצפוי לערוך הופעת בכורה העונה בהרכב צ'לסי הוא הכוכב האמריקאי, כריסטיאן פוליסיק שהתאושש מפציעה ארוכה ואמור לשוב להרכב. גם חאקים זייך, הרכש מאייאקס, אמור להיכלל בסגל ועשוי לעלות מהספסל להופעת בכורה רשמית בקבוצתו החדשה – להזכירכם, משחקו הרשמי האחרון נערך אי שם בחודש מרץ, אז הליגה ההולנדית נעצרה ולא חודשה עד תחילת עונת 2020/21. בשער צפוי לפתוח קפה, לאחר שאדוארד מנדי, שוער הרכש שערך בכורה מוצלחת במחזור שעבר, נפצע בנבחרת. בן צ'ילוול, שכיכב במחזור שעבר, סובל מפגיעה קלה, אך התאמן ביומיים האחרונים ואמור לפתוח.

פוליסיק. עוד כוכב חוזר ללמפארטשב | Adam Davy/Pool via Getty Images

בשורות סאות'המפטון, דני אינגס יוביל את הקבוצה בהיעדרם של סטיוארט ארמסטרונג שנדבק בקורונה ומוסא דג'נפו הפצוע.

מנצ'סטר סיטי – ארסנל (החל מ-19:20 בספורט1)

מצד אחד, סרחי ואגוארו חוזר לסגל מנצ'סטר סיטי וגם לא מן הנמנע שיפתח בהרכב לאור היעדרותו של גבריאל ז'סוס. מצד שני, הכוכב הכי גדול של הסיטיזנס, שחקן העונה שעברה בליגה, קווין דה בריינה, ייעדר מהמשחק הקרוב וייתכן שגם מליגת האלופות באמצע השבוע לאור העמוס הגדול שחווה בשבועות האחרונים, כולל במשחקי נבחרת בלגיה. אם אגוארו לא יעלה בחוד, יוצב שם ראחים סטרלינג שהתאושש מפציעה שמנעה ממנו לייצג השבוע את אנגליה.

לעומת זאת, תומאס פארטיי עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בארסנל אחרי שהגיע תמורת 50 מיליון יורו ממש שעה קלה לפני שחלון ההעברות נסגר. מי שנמצא בספק גדול ולא ברור אם יוכל לשחק הוא המגן השמאלי קיירן טירני, שבמהלך ההכנות של נבחרת סקוטלנד למשחק נגד ישראל שהה ליד ארמסטרונג מסאות'המפטון שנדבק בקורונה, ועל כן נמצא בבידוד ובמועדון פועלים לשחררו למשחק. פייר אמריק אובמיאנג כשיר ואמור לפתוח בהתקפה יחד עם אלכסנדר לקאזט ו-וויליאן.

כידוע, זהו מפגש נוסף בין פפ גווארדיולה לעוזרו בעונה שעברה, מיקל ארטטה שארסנל שלו העונה ניצחה שלושה מארבעת משחקיה, בעוד סיטי ניצחה משחק אלד בלבד מתוך השלושה שערכה. נזכיר גם כי בגמר הגביע שנערך בסוף חודש יולי, ארטטה וארסנל גברו על גווארדיולה וסיטי.

פארטיי. הופעת בכורה נגד מנצ'סטר סיטי? | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי