סולשיאר: "העונה שלנו התחילה עכשיו". מגווייר סגר חשבון עם המבקרים

יונייטד פיגרה אך ביצעה מהפך עשירי בפרמיירליג נגד ניוקאסל בדרך ל-1:4 גדול, המאמן גאה: "תוצאה נהדרת, הפגנו אופי, השחקנים ציפו לזה". הקפטן זכה לשבחים על כך שהוביל את הקאמבק: "השבנו מלחמה"

(גודל טקסט)

אחרי פחות משלוש דקות זה נראה רע מאוד עבור אולה גונאר סולשיאר כאשר לוק שואו כבש שער עצמי אומלל ומנצ'סטר יונייטד פיגרה 1:0 בניוקאסל. אלא שהשדים האדומים ביצעו מהפך גדול בדרך ל-1:4. זו הייתה הפעם העשירית בה יונייטד מבצעת קאמבק נגד המגפייז – יותר מאשר נגד כל יריבה אחרת בפרמיירליג. ברונו פרננדש אמנם החמיץ לראשונה מהנקודה הלבנה אחרי עשרה ניסיונות מוצלחים, אך כבש לאחר מכן. הוא היה מעורב ב-20 שערים ב-18 משחקי הליגה שלו (11 שערים ותשעה בישולים).

מרקוס ראשפורד שכבש שער ובישל שניים באומנות, היה מעורב בשלושה שערים במשחק אחד בפעם השלישית בקריירה והראשונה מאז המשחק נגד ארסנל בדצמבר 2018. מאחד מהבישולים נהנה המגן ארון ואן ביסאקה שחגג יפה את משחק הליגה ה-50 שלו כשכבש שער בכורה במועדון והתרגש: "אני לא יכול להסביר את ההרגשה. ציון דרך, שער ראשון, מודה לאלוהים".

סולשיאר אמר לאחר המשחק: "תוצאה נהדרת, הפגנו אופי בעיקר בזכות הקפטן שלנו. השחקנים ציפו הרבה זמן למשחק הזה. כמובן שזה לא פשוט לפגר כבר אחרי שתי דקות כשכל מה שעברנו קודם לכן יושב לנו בראש. היום (אתמול) חלק נחו ואחרים היו מעולים. העונה התחילה טובה עבורנו היום (אתמול). השחקנים היו סבלניים, דבקו בתוכנית ויצרנו מספיק מצבים. הגענו למהירות הרגילה שלנו. פרננדש? הוא שחקן נחוש, רצה לכפר על הפנדל שהחמיץ ואני גאה בו".

על הקפטן הארי מגווייר: "הוא הבקיע והוביל אותנו, היה דוגמא ומופת. אני שמח בשבילו. היו לו כמה שבועות קשים מאוד מאז המשחק האחרון וזה הגיע לו. זו הדרך להגיב אחרי הופעה מאכזבת. הפסדנו 6:1 וזה היה לנו כואב אבל הוא חלק מנבחרת שניצחה את המדורגת מספר אחת בעולם (בלגיה), ועכשיו הוא שוב הציג ביצועים טובים מאוד".

מגווייר סגר חשבון עם המבקרים: "זה מטורף, זה המשחק הרביעי שלנו העונה בסך הכל, ניצחנו פעמיים והפסדנו פעמיים ונראה כאילו אנחנו במשבר גדול. היו לנו שתי הופעות איומות ואנחנו יודעים שאנחנו חייבים לשחק טוב יותר. למועדון הזה לא מגיע שנשחק כפי שהיה השנה באולד טראפורד".

"שאלנו שאלות, אנחנו עובדים קשה באימונים, זו קבוצה נהדרת. ידענו שעלינו להשיב מלחמה ולנצח בחזרה. עברנו דרך ורצינו לענות למבקרים אבל הדרך עוד ארוכה. עלינו להשתפר אבל בוודאות הגיע לנו לנצח. היה לנו קשה אחרי השער שספגנו, ידענו לעמוד בלחץ. אנחנו לא יכולים לתת למשחקים לברוח לנו, הולכים להיות משחקים שלא נהיה במיטבנו אבל נילחם בצמרת. אנחנו קבוצה צעירה אך לא נשתמש בזה כתירוץ. מצפים מאיתנו לעשות דברים גדולים העונה, גרמנו לציפיות".

מרקוס ראשפורד ואולה גונאר סולשיאר | Mark Leech/Offside/Offside via Getty Images

הפעם, בתקשורת הבריטית חילקו מחמאות לקבוצה, ובצדק. "פרננדש סחף את יונייטד לניצחון מאוחר. כבר היה נראה שהמשחק בדרך לתיקו אבל יונייטד, דומיננטית מאוד, לקחה את הניצחון בכוח", נכתב ב"סקיי ספורטס". "סולשיאר דרש תגובה לאחר התבוסה נגד טוטנהאם, ולמרות התחלה מסויטת ההמשך היה נהדר". "יונייטד השיגה ניצחון מוחץ בזכות שערים מאוחרים. מגוייר החל את הקאמבק. זה נגמר 1:4 אבל היה יכול להיות גם 1:14. הבלם היה מצוין ובהמשך הגיעו השערים האחרים". המבחן הבא של יונייטד יהיה קשה מאוד – נגד פריז סן ז'רמן, סגנית אלופת אירופה, במחזור הפתיחה בליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי