ואן דייק יעבור ניתוח בברכו: "אחזור חזק יותר מאי פעם"

וירג'יל ואן דייק יוצא ומוחלף | Laurence Griffiths/Getty Images

סיכויי האליפות השנייה ברציפות של ליברפול נפגעו? האדומים הודיעו שהבלם ינותח בעקבות פגיעה ברצועות, ההולנדי פרסם מונולוג מרגש: "מאמין שלכל דבר יש סיבה, אעשה הכל לחזור הכי מהר שאפשר"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול אישרה כי וירג'יל ואן דייק נפגע בברכו ויעבור ניתוח. כזכור, הבלם ההולנדי נפצע אמש (שבת) במהלך הדרבי נגד אברטון, ואף הוחלף בדקה ה-11 של המשחק. לאחר מכן, בתקשורת האנגלית דווח כי סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר בין שבעה לשמונה חודשים.

אלופת אנגליה הוציאה הערב הודעה רשמית לגבי הפציעה המדוברת: "הבלם ואן דייק נפגע ברצועות הברך בעקבות תקרית בה היה מעורב עם השוער ג'ורדן פיקפורד. הערכה נוספת לגבי הפציעה העלתה כי יהיה צורך בניתוח. לא נקבע לוח זמנים לגבי חזרתו לפעולה בשלב זה".

"לאחר הניתוח, יתחיל ואן דייק בתוכנית שיקום עם הצוות הרפואי של המועדון כדי לאפשר לו להגיע לכושר מלא בהקדם האפשרי". ואן דייק עזב במהלך הלילה שחלף את בית החולים בליברפול, תוך כדי שהוא נעזר בקביים.

ואן דייק פרסם פוסט מרגש ברשתות החברתיות שלו ושיתף את תחושותיו: "נפגשתי היום עם יועץ כדי להתחיל בתהליך ההחלמה אחרי התקרית שקרתה אתמול. אני מרוכז כרגע רק בהתאוששות שלי ואעשה הכל כדי לחזור הכי מהר שאפשר. למרות האכזבה, אני מאמין שעם הקושי מגיעה ההזדמנות, ובעזרת אלוהים אני אדאג לחזור טוב יותר, כשיר יותר וחזק יותר מאי פעם".

"בכדורגל, כמו בחיים, אני מאמין שלכל דבר יש סיבה", המשיך הבלם. "אני מוכן לאתגר שמולי עם כל התמיכה שיש לי מאשתי, מהילדים שלי, מהמשפחה שלי ומכולם בליברפול. אני רוצה להודות לכולם על התמיכה, זה מאוד עזר לי, אעשה עכשיו כל מה שאני יכול כדי לתמוך בחבריי לקבוצה בכל דרך בה אוכל לקראת המשחקים הקרובים. אנסה להתאושש לאט לאט, אני אחזור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי