אנגליה בהלם: "IncrediBale", מוריניו עקץ את זידאן לגבי בייל

כותרת המירור | צילום מסך: מירור

בממלכה עקצו את הוולשי שערך בכורה מסויטת, כאשר נכנס כמחליף כשטוטנהאם הובילה 0:3 על ווסטהאם וסיים אותה עם 3:3 כואב בדקה ה-94. המיוחד בשלו עם עקיצה למאמן ריאל מדריד, וגם: המספרים המדהימים של סון וקיין

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

לא סתם באנגליה סיכמו את מה שראינו אתמול (ראשון) בדרבי בין טוטנהאם לווסטהאם במילה "IncrediBALE". הלונדונים הובילו 0:3 אחרי 16 דקות בלבד מצמד של הארי קיין ועוד אחד של יונג מין סון, אבל ספגו שלושה שערים בדקות הסיום, כולם אחרי שגארת' בייל עלה להופעת הבכורה המחודשת בתרנגולים, ואיבדו נקודות בצורה הכי דרמטית שיש כאשר ספגו בדקה ה-94 את ה-3:3.

צפו בתקציר ה-3:3 המשוגע בין טוטנהאם לווסטהאם

הקבוצה של ז'וזה מוריניו, אליו נחזור בהמשך, נהנתה בהתחלה מהצגה של הצמד קיין את סון, כאשר האנגלי רשם מעורבות ישירה ב-12 שערים עד כה בפרמייר ליג לאחר 5 משחקים בלבד (חמישה גולים ושבעה בישולים). בנוסף, השניים בישלו אחד לשני 28 שערים והם מתקרבים לשיאנים באנגליה, פרנק למפארד ודידייה דרוגבה, שעשו זאת 36 פעמים. מבין הצמדים הפעילים, הם כמובן במקום הראשון.

עד הדקה ה-94 והשוויון המדהים של מנואל לאנסיני, בייל ללא ספק היה סיפור המשחק. הוולשי שב לתרנגולים ושיחק במדיהם לראשונה מאז מאי 2013, שבע שנים ו-152 ימים עברו. הוא יכול היה לקנות את עולמו, אבל רשם החמצה גדולה, והפטישים איזנו והפכו לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של הפרמיירליג שחוזרת מפיגור של שלושה שערים אחרי הדקה ה-81.

המאמן הפורטוגלי ז'וזה מוריניו אמר אחרי ההתמודדות: "אמרתי לשחקנים להיות עירניים למצבים הנייחים, ושווסטהאם טובה בזה. היה להם הרבה מאוד מזל. בייל? אני לא מתחרט על ההחלטה לא לפתוח איתו. אני חושב שזו הייתה החלטה טובה, להראות לו שאין כיסא יפה שמחכה לו בקבוצה", אמר המיוחד ושלח עקיצה לזינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד.

ז'וזה מוריניו | Matt Dunham – Pool/Getty Images

"העברתי לשחקנים מסר שאין מקום בטוח לאף אחד. הוא התקבל יפה כאן, כולם אוהבים אותו ואני מאמין שהוא אוהב את מה שהוא מצא כאן. צריכים להתרכז במשחק ולא בו, חבל שלא הבקענו את הגול הרביעי שהיה הורג את המשחק, אבל זה הכדורגל", סיכם מוריניו.

יונג מין סון המאוכזב אמר אחרי המשחק: "אני בהלם, השחקנים הרוסים. זה לעולם לא צריך לקרות, אבל זה חלק מהכדורגל. כולם עצובים. אני לא רוצה להרגיש את זה שוב".

מן העבר השני, מאמן הפטישים, דייויד מויס המאושר, אמר: "אלו רגעים שלא קורים בכדורגל. בשלב מסוים אתה מהרהר עם עצמך כמה גרוע המשחק הזה יכול להיות? חשבתי על לא לספוג את הרביעי, חששתי שיכול להיות שש או שבע. ראיתי את החגיגה שלי, אני מכיר מישהו שרץ והחליק אחרי שער, אז לא התכוונתי להעתיק. היום קיבלנו רגע נהדר, ממשיכים להבקיע אבל צריכים גם לשמור על שער נקי".

גארת' בייל | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי