בחסות הפגרה ובזכות רכש מדויק: אסטון וילה מפתיעה את כולם

בארקלי מזכיר את ימיו בנבחרת ויחד עם מקגין וכמובן גריליש הם מנהלים את ההצגה, מרטינס שוב לא ספג ואחרי 0:1 על לסטר וארבעה מחזורי ליגה, הקבוצה מברמינגהאם היא היחידה בפרמיירליג עם מאזן מושלם

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בפרמיירליג יסתיים רק הערב עם שני המשחקים הנותרים בין ווסט ברומיץ' לברנלי (19:20 בספורט1) ובין לידס לוולבס (21:50 בספורט1), אבל לא משנה מה יקרה שם – זה לא ישנה את העובדה שהקבוצה היחידה בליגה שמאזנה מושלם הוא אסטון וילה.

בעונה שעברה אסטון וילה בקושי נשארה בליגה, ל"פגרת הקורונה" היא יצאה מתחת לקו האדום, אבל הקבוצה של דין סמית' התעשתה במשחקי סיום העונה והצליחה לשרוד בליגה הבכירה. העונה? היא כבר הביסה 2:7 מטורף את האלופה ליברפול, אתמול הפתיעה את לסטר עם 0:1 בתוספת הזמן ועל אף שהיא עם משחק חסר, היא רק נקודה מהפסגה בה ניצבת אברטון וכאמור היחידה שלזכותה מאזן מושלם.

וילה רכשה הקיץ ארבעה שחקנים ושאלה מצ'לסי את רוס בארקלי, אבל אין ספק שזה היה חלון סופר מוצלח עבור הקבוצה מברמינגהאם: אולי ווטקינס כבר עם שלושה שערים ובישול בארבעה מחזורים, השוער אמיליאנו מרטינס שנרכש מארסנל שוב שמר על רשת נקייה, המגן מאטי קאש סיפק עוד משחק מצוין ובארקלי כמובן עם שער ניצחון כבר חוגג שני שערים. גם ברטרנד טראורה הצטרף מליון ועוד ימצא את דרכו להרכב וכל זה מבלי שהזכרנו את צמד הקשרים המצויינים, ג'ק גריליש וג'ון מקגין שמנהלים את ההצגה במרכז הקישור.

בארקלי הקדיש את שער הניצחון לצוות הרפואי של אסטון וילה, שמסתבר כי בלעדיו לא היה יכול לשחק ולהכריע את ההתמודדות: "לכל אורך השבוע הייתי בספק למשחק, במצב של 50-50. הרופא עשה עבודה מעולה וגם אמר לי שאבקיע – עשיתי את זה ואני מקדיש לו את השער. גם המנג'ר נתן לי את הבמה ואני מודה לו ומצפה לכל משחק מחדש".

בארקלי מקדיש את שער הניצחון
בארקלי מקדיש את שער הניצחון | Neville Williams/Aston Villa FC via Getty Images

בארקלי, שחקן נבחרת אנגליה בעבר, הגיע לווילה כדי לשקם את הקריירה. בגיל 26 בסך הכל, כתוצאה מהקיץ הסוער של צ'לסי, נדחק אל מחוץ לרוטציה ובמפתיע עבר בהשאלה לאסטון וילה, אך לעת עתה נראה ששיתוף הפעולה שלו עם גריליש ומקגין הוא מהמשובחים בליגה: "את מה שרוס עשה אתמול, ראינו אותו עושה כל כך הרבה פעמים באברטון ובצ'לסי. הייתה לו פגיעה בברך, אבל הוא התאושש, רשם הופעה מצוינת כמו כל הקבוצה וגם הבקיע", שיבח המנג'ר דין סמית'.

"זה היה משחק קשוח, כל קבוצה הצליחה לבטל את השנייה, אבל האיכות שלנו הצליחה להכריע בסוף", סיכם סמית', "בתקופת הסגר, היה לנו זמן לעבוד על דברים מסוימים ולארגן את הקבוצה, אנחנו מרגישים שהוספנו איכות שהקבוצה הייתה זקוקה לה והשחקנים נראים מצוין. זה מדהים מה שהשחקנים עושים".

רוס בארקלי
בארקלי מכריע את ההתמודדות בדקה ה-90 | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

מנגד, לסטר שוב אכזבה. השועלים סובלים מרשימת פצועים די ארוכה שכוללת בין השאר את ג'יימי וארדי, צ'גלאר סויונצ'ו וגם את המגן ריקרדו פריירה שנפצע עוד בעונה שעברה ואמור לחזור בקרוב, אבל דוקוא אחרי 2:5 מהדהד על מנצ'סטר סיטי, הובסה 3:0 על ידי ווסטהאם ואתמול ספגה בתוספת הזמן.

המנג'ר ברנדן רוג'רס לא הסתיר את אכזבתו: "לא הגיע לנו להפסיד. כל ההבדל היה הכדור האחרון במשחק, שוב לא היה לנו מזל והפסדנו משחק צמוד. זה היה קצת כמו משחק כדורסל שבסוף הוכרע במהלך של רוס בארקלי. אנחנו מאוד מאוכזבים כרגע, אבל נעבוד קשה וזו עוד רק פתיחת העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי