אחרי שפצע את ואן דייק: פיקפורד מקבל איומים, המשטרה חוקרת

ג'ורדן פיקפורד, וירג'יל ואן דייק | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

שוער אברטון, שתיקל בחריפות את בלם ליברפול אשר נפגע באופן קשה בברכו, סופג ציוצים "לא מקובלים" ומשטרת מרסיסייד בודקת את הנושא: "מתייחסים לזה בשיא הרצינות"

(גודל טקסט)

הדרבי בין ליברפול לאברטון בשבת האחרונה סיפק דרמת ענק על כר הדשא עם 2:2 משובח, אך הדרמות נמשכו גם אל מחוץ למגרש, והדבר שאנשים יזכרו מהמשחק הזה יותר מהכל היא הפציעה של וירג'יל ואן דייק. בלם האלופה תוקל בחריפות על ידי שוער הטופיז, ג'ורדן פיקפורד, נפגע ברצועות הברך, יעבור ניתוח וייעדר תקופה ארוכה. ייתכן שאפילו סיים את העונה.

צפו בתקציר ה-2:2 בין ליברפול לאברטון

בינתיים, באנגליה מדווח שמשטרת מרסיסייד פתחה בחקירה על איומים שפיקפורד סופג לכאורה ברשתות החברתיות. שוער נבחרת אנגליה ספג בטוויטר שלל ציוצים "לא מקובלים", כפי שהגדירו במשטרה, ונראה שהמכה הקשה שספגה ליברפול למאבקי האליפות בעקבות חסרונו של ואן דייק גרם לאיבוד עשתונות בקרב חלק מהאוהדים.

דובר משטרת מרסיסייד אמר: "אנו חוקרים מספר ציוצים פוגעניים ברשת כלפי שני שחקני אברטון, פיקפורד ורישארליסון. השפה בה משתמשים בציוצים לחלוטין לא מקובלת ואנחנו מתייחסים לזה בשיא הרצינות. מי שמשתמש באינטרנט כדי לפגוע במישהו ומבצע עבירות כמו איומים – לא נמצא מעבר לחוק. החוקרים שלנו עושים בירורים כדי לגלות מי הם האנשים שפרסמו את הציוצים, ואיפה שנמצא עבירות – ננקוט בפעולה".

כזכור, אתמול (שני) ההתאחדות האנגלית אישרה שפיקפורד לא ייענש על הכניסה הברוטאלית שהובילה לפציעה הקשה של ואן דייק, בטענה שלא מדובר באירוע שצוות השיפוט פספס ועל כן הם לא יכולים להפוך את ההחלטה, בניגוד למקרים בהם צוות השיפוט מבהיר כי לא הבחין באותה עבירה. כידוע, השופטים בדרבי לא חשבו שמדובר בעבירה מכוונת שמצדיקה כרטיס אדום על אף שבוצעה מעמדת נבדל ומכאן שכך או אחרת פנדל לא יכול היה להישרק.

וירג'יל ואן דייק מוכשל על ידי ג'ורדן פיקפורד. אחד מרגעי המשחק | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי