שישי בספורט2: וילה המושלמת פוגשת את ביילסה ולידס

לקראת המחזור השישי בליגה הטובה בעולם, הסגולים יארחו את העולה החדשה לקרב מסקרן. סמית': "אנחנו על הקרקע. השאננות רוצחת". המאמן הארגנטינאי: "פתיחת העונה שלה מדברות בפני עצמה". בארקלי הוחמא, פיליפס ייעדר

(גודל טקסט)

בתום משחקי הליגה האירופית, העונה המשוגעת של הליגה האנגלית תמשיך מחר (שישי) כאשר המחזור השישי מזמן לנו משחק מרתק – אסטון וילה, הקבוצה היחידה בעלת מאזן מושלם, תארח את לידס יונייטד (21:50, שידור ישיר בספורט2).

כאמור, וילה טרם הפסידה נקודה אחת מאז פתיחת העונה, ולאחר התיקו בדרבי בין אברטון לליברפול, הסגולים נותרו היחידים שרק ניצחו מאז תחילת העונה, ולמעשה חווים את פתיחת העונה הטובה ביותר של המועדון מזה 90 שנים, כשאז הם גם סיימו במקום השני.

במחזור האחרון הגיבור הגדול היה רוס בארקלי, שקטע רצף ההחמצות במהלך תוספת הזמן וניצח את המשחק הקשה בלסטר. אקס צ'לסי צפוי לפתוח גם מחר נגד העולה החדשה, ומאמנו דין סמית' סיפר עליו לקראת המשחק: "יש לו השפעה גדולה מאוד על הקבוצה. הוא שחקן מהטופ העולמי. אני בטוח שסאות'גייט מרוצה ממה שהוא רואה ממנו לקראת המשחקים הבאים של נבחרת אנגליה".

רוס בארקלי
בארקלי חוגג נגד לסטר. "בטוח שסאות'גייט מרוצה ממנו" | Rui Vieira/PA Images via Getty Images

על פתיחת העונה אמר המאמן: "הרגליים שלנו על הקרקע. ניצחנו ארבעה משחקים בלבד מתוך עונה של 38 מחזורים. השאננות רוצחת. מחר אנחנו נפגוש את לידס, קבוצה סוחפת שבוודאי תנצח יותר משחקים מאשר תפסיד בעונה הזו. יש לה מאמן שאני מעריך מאוד".

ומן העבר השני, מרסלו ביילסה ולידס חוו את הפסד הבית הראשון שלהם העונה במחזור שעבר, זאת לאחר שנוצחו 1:0 על ידי וולבס ב"אלנד רואד" והשלימו משחק שני בליגה ללא ניצחון. המאמן הארגנטינאי נחוש מאוד לשוב למסלול הניצחונות עם הקבוצה שלו, שהציגה כדורגל נהדר עד כה בליגה הקשה בעולם.

"אני לא חושב שאני צריך להתייחס לפתיחת העונה של אסטון וילה" אמר ביילסה. "התוצאות מדברות בעד עצמן. היא ניצחה את ליברפול, האלופה המכהנת, וזה מראה באיזה מומנטום היא נמצאת". בנוסף, לידס סובלת מכמה חיסורים, ומאמנה הבהיר: "הסגל שלנו מספיק עמוק בשביל לפצות על הפציעות. קלווין פיליפס לא ישחק מחר. פסקל סטראוק יחליפו".

ביילסה. "התוצאות של אסטון וילה מדברות בפני עצמן" | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

הקשר הסקוטי ליאם קופר נמצא בספק גדול להתמודדות ב"וילה פארק", ודייגו יורנטה הספרדי כלל לא יכלל בסגל. מי שצפויים לפתוח בחלק הקדמי של הקבוצה מצפון אנגליה הם פטריק במפורד, מלך השערים של הקבוצה, ביחד עם רודריגו מורנו הספרדי וג'ק האריסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי