וולבס הנחילה ללידס הפסד ביתי ראשון, ברנלי השיגה נקודה ראשונה

החניכים של ביילסה סיפקו משחק חלש, שער של חימנס (70), עם עזרה מראשו של פיליפס, העניק לזאבים 0:1 ב"אלנד רואד". הקבוצה של דייץ' רשמה 0:0 אצל ווסט ברומיץ', שנותרה גם היא ללא ניצחון העונה

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בפרמיירליג מגיע לסיומו הערב (שני) ואחרי יומיים רוויים בדרמות מטורפות ובשערים למכביר, קיבלנו 0:0 משמים בין ווסט ברומיץ' לברנלי במשחק המוקדם של היום. לאחר מכן, וולבס ניצחה 0:1 במשחק חוץ קשה אצל לידס.

לידס – וולבס 1:0

על אף שהציגו יכולת טובה נגד מנצ'סטר סיטי במחזור שעבר, נראה שפגרת הנבחרות פגעה קצת בקבוצה של מרסלו ביילסה, שהייתה רחוקה מהכדורגל המסחרר שהציגה במשחקים הראשונים של העונה. הערב היא כמעט לא הצליחה לאיים על השער של רוי פטריסיו.

מנגד, הזאבים הגיעו למשחק לאחר ניצחון מינימלי על עולה חדשה נוספת, פולהאם, והיום היא הצליחה לרשום ניצחון יקר ב"אלנד רואד", אשר העלה אותה למקום השישי בטבלה. הרגע הגדול של המשחק עבור וולבס הגיע בדקה ה-70 בדיוק, אז ראול חימנס יצא למבצע אישי נהדר, השאיר מאחוריו שלושה שחקנים בלבן ובעט לשער, קלווין פיליפס נקלע ניסה להרחיק עם הראש אך לצערו נגד לרשת שלו והכריע את המשחק.

חימנס חוגג ב"אלנד רואד" | Sam Bagnall – AMA/Getty Images

ווסט ברומיץ' – ברנלי 0:0

הקבוצה של שון דייץ' צברה נקודה ראשונה לעונה הזו, אך מעבר לכך ספק תוכל להתנחם בתוצאה לאור העובדה שלא הצליחה למצוא את הרשת ונותרה מתחת לקו האדום. העולה החדשה, מצדה, רשמה תיקו שני העונה אך עדיין לא השיגה ניצחון. מלבד שפילד יונייטד, מאזן שערי הזכות של ברנלי הוא הגרוע ביותר בפרמיירליג ואין ספק שהיא זקוקה לשיפור גדול כדי להימנע ממאבקים בתחתית העונה.

הרשת בכל זאת זזה פעם אחת במשחק, כאשר קרלאן גרנט כבש לזכות המארחת בנגיחה בדקה ה-37, אלא שהחלוץ עשה זאת מעמדת נבדל והשער נפסל. בדקה ה-58 ווסט ברומיץ' שוב סיכנה את השער, אך בעיטה של איבנוביץ' מקרוב נבלמה על ידי שחקן יריב ולמרות שהסרבי קיבל מיד הזדמנות נוספת אחרי הריבאונד, ניק פופ הגיב מצוין והדף. בצד השני, כריס ווד ואשלי בארנס היו קרובים להבקיע לזכות ברנלי. ווד הרעיד המשקוף בנגיחה בדקה ה-62, בעוד בארנס נעצר בהדיפה טובה של סם ג'ונסטון.

ווסט ברומיץ' תחפש ניצחון בכורה במשחק חוץ נגד ברייטון ביום שני הבא, בעוד לברנלי מחכה יריבה מאיימת הרבה יותר: טוטנהאם של ז'וזה מוריניו, שכובשת בכמויות במשחקים האחרונים ונואשת לפצות על אובדן היתרון 0:3 נגד ווסטהאם אתמול.

כריס ווד אחרי הנגיחה למשקוף | Rui Vieira/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי