סיטי תפגוש את ווסטהאם, קלופ התעצבן על העיתונאים

יורגן קלופ | Laurence Griffiths/PA Images via Getty Images

התכולים יקוו לרשום ניצחון שני ברצף נגד הפטישים שחזרו מפיגור 3:0 ל-3:3 מול טוטנהאם במחזור הקודם. פפ: "המירוץ לאליפות נראה פתוח". הגרמני נשאל על ואן דייק ואמר: "לא צריכים לספק לוח זמנים על ההחלמה שלו"

(גודל טקסט)

אסטון וילה ולידס ייפתחו הערב (שישי) את משחקי המחזור השישי בליגה האנגלית, אך מחר נקבל ארבעה משחקים נוספים, כאשר במוקדים – האלופה ליברפול תארח את שפילד יונייטד, בעוד מנצ'סטר סיטי תצא למשחק חוץ נגד ווסטהאם. בנוסף, מנצ'סטר יונייטד תפגוש את צ'לסי למשחק מסקרן.

ווסטהאם – מנצ'סטר סיטי (14:20, ישיר בספורט2)

התכולים מגיעים להתמודדות בירת אנגליה כשהם במקום ה-11 בטבלה, ובעיצומה של פתיחת עונה בינונית מאוד. מנגד, הפטישים נמצאים שני מקומות מעל לסגנית אלופת אנגליה, ובעיקר רוצים להמשיך את המומנטום שצברו אחרי שחזרו מפיגור 3:0 ל-3:3 דרמטי נגד טוטנהאם במחזור הקודם.

לקראת המפגש המסקרן, החניכים של פפ גווארדיולה מגיעים אחרי ניצחון 1:3 על פורטו בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. הסיטיזנס יחסרו את גבריאל ז'סוס ובנג'מין מנדי הפצועים, אליהם הצטרף פרננדיניו שהספיק להיפצע מול הפורטוגלים לאחר שנכנס למשחק רק בדקה ה-85. קווין דה בריינה ואמריק לאפורט, שלא לקחו חלק במשחק אמצע השבוע, השתתפו באימון וצפויים להיכלל בסגל.

פרננדיניו. נפצע בליגת האלופות | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

גווארדיולה אמר לקראת המשחק: "לווסטהאם יש חוליה התקפית נהדרת, היא שיחקה בצורה מצוינת נגד טוטנהאם – לא רק בדקות האחרונות. השחקנים הראו הרבה אופי גם כשהיו בפיגור 3:0" אמר הספרדי והוסיף: "המירוץ לאליפות נראה פתוח בגלל כל התוצאות הלא צפויות לאחרונה, המצב בעולם משפיע לא רק על האימונים, אלא גם על החיים הפרטיים שלנו, והדבר מתבטא במשחקים".

סרחיו אגוארו, שחזר מפציעה ארוכה בניצחון 0:1 על ארסנל במחזור הקודם, ואף כבש נגד פורטו, יהיה האיש המרכזי בהתקפה של המנג'ר הקטלוני. ראחים סטרלינג וריאד מאחרז צפויים לתוך בארגנטינאי בחלק הקדמי, כאשר במרכז ההגנה רובן דיאש, הרכש מבנפיקה, צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט. "התאקלם בצורה טובה, הוא צריך עוד קצת זמן כדי להיכנס לקצב. יש לו ראש פתוח ואישיות נהדרת" סיכם פפ על הבלם החדש שלו.

מן העבר השני, הקבוצה של דייויד מויס נערכת למפגש נגד מנצ'סטר סיטי, אך היא גם צפויה לשחק מול ליברפול באנפילד בשבוע שלאחר מכן ונראה שהיה בעיצומו של רצף משחקים קשה מאוד. מי שלא יעמוד לרשות המאמן הסקוטי הוא המגן הימני ראיין פרדריקס, שעדיין לא החלים מהפציעה.

דיאש. "התאקלם בצורה טובה. צריך עוד זמן" | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

ליברפול – שפילד יונייטד (21:50, ישיר בספורט2)

אלופת אנגליה תחזור מחר לאנפילד אחרי התיקו בדרבי נגד אברטון והניצחון הדחוק על אייאקס בליגת האלופות, אך מעבר לזה, לראשונה מאז שוירג'יל ואן דייק קרע את הרצועה הצולבת. סיפור הפציעה של ההולנדי העסיק רבות של התקשורת האנגלית בשבוע החולף, ומיטב הפרשנים כבר הכריזו שמירוץ האליפות "נפתח לגמרי".

שפילד הייתה מהקבוצות היותר מפתיעות של העונה שעברה, לאחר שסיימה במקום התשיעי, רחוקה חמש נקודת בלבד מהמקום המוביל לליגה האירופית, וכל זאת בעונת החזרה שלה לפרמיירליג. את עונת 2020/21 הלהבים פתחו בצורה מסויטת, כאשר הם טרם השיגו ניצחון ושקועים עמוק בתחתית.

"אני מבין למה כולם עוסקים בוואן דייק, זה ברור. אני לא חושב שאנחנו צריכים לספק בכל יום לוח זמנים להחלמה שלו. הוא יעבור את הניתוח בזמן המתאים" אמר יורגן קלופ כשהוא מעט עצבני. "יש לי הרבה החלטות שאני צריך לקבל ביחד עם הצוות הרפואי שלי".

קלופ. "אני לא חושב שאנחנו צריכים לספק בכל יום לוח זמנים להחלמה של ואן דייק" | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

כאמור, הבלם המוביל של ה"מייטי רדס" לא יהיה בסגל בזמן הקרוב, אך מי שכן חזר הוא תיאגו אלקנטרה, שהחלים מהקורונה וצפוי לקבל את חולצת ההרכב כבר בשבת. פאביניו יהיה האיש שיתפוס את החלל שנוצר במרכז ההגנה לצד ג'ו גומז. חוליית ההתקפה של מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו תעלה גם מחר.

משחק נוסף

פולהאם – קריסטל פאלאס (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי