שוב מאבדת נקודות: מנצ'סטר סיטי גירדה 1:1 אצל ווסטהאם

סגנית אלופת אנגליה הצליחה לחזור מפיגור בעקבות ביצוע נהדר של פודן (52) המחליף, אך לא מעבר לזה ובשלב זה היא במקום ה-11. אנטוניו כבש לטובת הפטישים (18) עם מספרת מרשימה

(גודל טקסט)

פתיחת העונה הצולעת של מנצ'סטר נמשכת. אחרי שכבר ניצחו במחזור שעבר את ארסנל, היה נדמה שסגנית אלופת אנגליה תחל ברצף ניצחונות אופייני לה, אך נראה שהעונה הכל ילך לה הרבה יותר קשה. הערב (שבת) החניכים של פפ גווארדיולה התארחו אצל ווסטהאם, במשחק בו הם הצליחו לגרד נקודה אחת בלבד וסיימו ב-1:1 מאכזב מאוד עבורם.

עוד לפני שריקת הפתיחה, ניתן היה לראות שמשהו מעט "מוזר" בהרכב של גווארדיולה, ששמר על אותם 11 שחקנים בפתחו במשחק האחרון, דבר שהוא לא עשה מאז אוקטובר 2017!. סרחיו אגוארו, שחזר מפציעה נגד התותחנים וכבש באמצע השבוע נגד פורטו בליגת האלופות, פתח בהרכב של הספרדי, אך הוחלף במחצית על ידי פיל פודן, חילוף שהניב תוצאות מהירות מאוד.

מנגד, ווסטהאם הגיעה למשחק עם הרב רוח גבית אחרי שחזרה מ-3:0 ל-3:3 נגד צ'לסי במחזור הקודם, במשחק שבוודאי יהיה אחד ממשחקי העונה. הערב היא גם עלתה ראשונה ליתרון במשחק, כאשר בדקה ה-18 מיקאיל אנטוניו הכניע את אדרסון עם מספרת מפתיעה.

אכזבה גדולה מצד השחקנים של מנצ'סטר סיטי | Catherine Ivill/Getty Images

גם אחרי השער שספגה, היכולת של סיטי עדיין לא הייתה מבריקה ונראה שגווארדיולה דיבר רבות עם השחקנים במהלך המחצית על כך. כאמור, בחצי השני אגוארו כבר לא היה בחוד של התכולים, פודן שנכנס במקומו כבש את שער השוויון במשחק עם סיבוב נפלא ברחבה בדקה ה-52.

לקראת דקות הסיום גם קווין דה בריינה עלה מהספסל על מנת לעזור לקבוצה שלו להשלים מהפך, אבל ביום כזה, גם הבלגי לא היה במיטבו. ריאד מאחרז וראחים סטרלינג דאגו להחמיץ מספר פעמים לקראת השריקה האחרונה וקבעו כי רק נקודה אחת תסע איתם חזרה לצפון אנגליה.

בעקבות התוצאה הערב, מנצ'סטר סיטי ממשיכה להיעדר מצמרת הטבלה בפרמיירליג, כאשר היא מדורגת בשלב זה במקום ה-11 עם 8 נקודות בלבד. בשבוע הבא מצפה לה משחק חוץ לא פשוט אצל שפילד יונייטד. הפטישים, שהשלימו משחק רביעי ללא הפסד, ייסעו לאנפילד וישחקו נגד ליברפול.

תקועים במקום ה-11 | Catherine Ivill/Getty Images

הרכבים

ווסטהאם: לוקאש פביאנסקי, ארתור מאסואקו, ארון קרסוול, פביאן בלבואנה, אנג'לו אוגבונה, ולדימיר קופאל, דקלאן רייס, פבלו פורנאלס, תומאש סוצ'ק, ג'רוד בואן (סבסטיאן האלר, 69), מיקאיל אנטוניו (אנדריי ירמולנקו, 52).

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, ז'ואאו קנסלו, אריק גארסיה, רובן דיאס, קייל ווקר (אולכסנדר זינצ'נקו, 78), רודרי, אילקאי גונדואן, ברנרדו סילבה (קווין דה בריינה, 68), ריאד מאחרז, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו (פיל פודן, 46).

מהלך משחק

דקה 12: גונדואן הגיע להזדמנות טובה מול פביאנסקי, אבל לא הצליח למצוא את המסגרת.

דקה 18, 0:1 לווסטהאם! המומנטום האדיר של הפטישים נמשך. קופאל הגביה מימין, אנטוניו שם את הגוף לפני דיאס, התעופף ובמספרת וירטואוזית הכניע את אדרסון. שער נפלא.

מיקאיל אנטוניו
אנטוניו עולה למספרת | Rob Newell – CameraSport via Getty Images
מיקאיל אנטוניו
שער נהדר לחלוץ הפטישים | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

דקה 52, מנצ'סטר סיטי איזנה ל-1:1! גווארדיולה העלה מהספסל את פודן במחצית, והאנגלי הצעיר החזיר לו מהר מאוד אחרי שמצא את הרשת אחרי סיבוב נהדר ברחבה.

סיבוב נהדר של פודן ברחבה | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images
מנצ'סטר סיטי השיגה את השוויון שחיפשה | Catherine Ivill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי