ארטטה: לא מופתע מהביקורת נגד אובמיאנג, הוא צריך לדעת להתמודד

לקראת המשחק בין ארסנל ללסטר (ראשון, 21:05 בספורט1), המנג'ר נשאל על הבצורת של הקפטן: "יש עליו לחץ כי מצפים ממנו להבקיע בכל משחק". וגם: סאות'המפטון מארחת את אברטון הלוהטת ו-וולבס פוגשת את ניוקאסל

(גודל טקסט)

המחזור השישי בפרמיירליג מתפרש על פני ארבעה ימים ומחר (ראשון) נזכה לשלושה משחקים מסקרנים למנדי: תחילה תארח סאות'המפטון את אברטון הלוהטת, ב-18:30 תפגוש וולבס את ניוקאסל ולקינוח ייערך ב-21:15 הקרב המסקרן בין ארסנל ללסטר. כל המשחקים יועברו בשידור ישיר בספורט1.

סאות'המפטון – אברטון (15:50 בספורט1)

"הקדושים" נכנסו לעניינים בשלושת המחזורים האחרונים אחרי פתיחה מאוד פושרת לעונה. זה החל עם 0:1 בברנלי, נמשך עם 0:2 על ווסט ברומיץ' ולמרות שלא הסתיים בניצחון, השיא הגיע בשבת שעברה כאשר הקבוצה שבה מפיגור כפול בסטמפורד ברידג', לא ויתרה גם כשספגה את השער השלישי וסחטה בתוספת הזמן 3:3 מצ'לסי.

אינגס כובש לשער החשוף של קפה בסטמפורד ברידג' | Mike Hewitt/Getty Images

מחר לדני אינגס וחבריו מצפה מכשול לא פשוט, אולי נכון לימים אלה הרף אפילו גבוה יותר כאשר הם יארחו את מוליכת הפרמיירליג ערב המחזור החמישי, אברטון של קרלו אנצ'לוטי. הטופיז עד כה מעדו רק בדרבי נגד ליברפול, זה קרה בשבת שעברה כשהשתיים נפרדו ב-2:2 גדול, אך פרט לכך ניצחו בצורה משכנעת את כל משחקיהם העונה בכל המסגרות.

המגן הימני שיימוס קולמן ייעדר מהמשחק, אבל החשש הגדול של אברטון הוא שגם חאמס רודריגס לא יהיה כשיר. ביום חמישי אמר אנצ'לוטי שהקולומביאני נפגע בדרבי ולא יהיה כשיר למשחק, אלא שכעבור 24 שעות כבר אמר במסיבת העיתונאים: "חאמס מתקדם יפה, הוא התאמן ואני לא יכול לשלול את האפשרות שישחק. הוא עשוי לשחק".

על פי הערכות, הקולומביאני יפתח כמתוכנן וינסה יחד עם דומיניק קאלברט לואין, מלך שערי הליגה לצד יונג-מין סון שכבש כבר שבעה, להוביל את אנצ'לוטי בחזרה למסלול הניצחונות. מהמשחק ייעדר כמובן רישארליסון המורחק זכר לפגיעה בטיאגו אלקנטרה.

חאמס רודריגס. הפתיע גם את אנצ'לוטי | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

וולבס – ניוקאסל (18:20 בספורט1)

הזאבים עדיין מחפשים את עצמם העונה וחווים המון עליות ובעיקר ירידות. אמנם הם שני המחזורים האחרונים הם ניצחו בתוצאה 0:1, תחילה בבית את פולהאם ולאחר מכן בחוץ את לידס משער עצמי שנרשם לזכות ראול חימנס, אולם היכולת הייתה חלשה. קודם לכן, הקבוצה של נונו אספריטו סנטו הובסה 4:0 על ידי ווסטהאם, חטפה 3:1 ממנצ'סטר סיטי ולא הרשימה גם כשגברה על שפילד יונייטד במחזור פתיחת העונה.

מחר וולבס תנסה להמשיך ברצף הניצחונות מול ניוקאסל, שבהחלט מציגה שיפור ניכר ממשחק למשחק – על אף שבשבוע שעבר הוליכה על מנצ'סטר יונייטד כבר אחרי שתי דקות, בדקה ה-85 עוד הייתה מולה ב-1:1 ובסוף התפרקה והובסה 4:1. הבעיה של סטיב ברוס והמגפייז היא שהשוער קארל דארלו בספק למפגש ולא מן הנמנע שבמקומו יעלה בשער להופעת בכורה מארק גילספי שהגיע הקיץ ממאת'רוול הסקוטית.

חימנס. במחזור שעבר הפתיע את וילה | Sam Bagnall – AMA/Getty Images

ארסנל – לסטר (21:05 בספורט1)

פייר אמריק אובמיאנג קיבל העונה את המושכות ואת סרט הקפטן ממיקל ארטטה, אבל כבש שער אחד בלבד בחמשת המחזורים הראשונים. ביום חמישי, בדרך למהפך באוסטריה וניצחון 1:2 על ראפיד וינה בליגה האירופית, הוא מצא את הרשת וכעת ינסה להשיב את התותחנים גם למסלול הניצחונות בפרמיירליג אחרי הפסד 1:0 למנצ'סטר סיטי בשבוע שעבר.

ארטטה, בראיון אחרי המשחק בווינה ביום חמישי, נשאל אם הוא מופתע מהביקורות על כך שאובמיאנג לא כבש ממחזור פתיחת העונה בליגה (0:3 על פולהאם ב-12.9) והצהיר: "לא, כי הציפייה ממנו היא להבקיע בכל משחק. משחקנים גדולים יש ציפיות בהתאם ואובמיאנג הוא בהחלט שחקן גדול שצריך לדעת להתמודד עם הלחץ – ועלינו לדעת לתמוך בו ולעזור לו בזמנים קשים".

אובמיאנג שובר בצורת וחוגג בווינה | Chris Hofer/Getty Images

ארטטה גם ניסה להרגיע את הרוחות על פתיחת עונה פושרת מצד ארסנל, שהפסידה גם לליברפול בחמשת המחזורים הראשונים, ואמר לקראת המפגש נגד לסטר: "אם תסתכלו על לוח המשחקים שלנו, תראו שבשבעה משחקים אנחנו פוגשים חמש קבוצות צמרת".

ולסטר היא אכן קבוצת צמרת, על אף שברגע האחרון נותרה מחוץ לטופ-4 בעונה שעברה. מחר השועלים גם עלולים להתייצב משחק נוסף ללא ג'יימי וארדי שבספק למפגש ונעדר גם משני המשחקים האחרונים, ביום חמישי ב-0:3 על זוריה האוקראינית בליגה האירופית וגם בהפסד הכואב 1:0 לאסטון וילה בשבוע שעבר משער בתוספת הזמן. אם וארדי לא יהיה כשיר לפתוח, אם כי על פי הערכות ברנדן רוג'רס יוכל להשיב אותו להרכב, ימשיך בחוד קלצ'י איהנאצ'ו. גם ג'יימס מדיסון אמור לשוב לפתוח בליגה.

לסטר עם שני הפסדים רצופים בליגה אחרי שהובסה בביתה 3:0 על ידי ווסטהאם לפני ה-1:0 הכואב בשבוע שעבר וערב המחזור השישי בליגה היא וארסנל צמודות זו לזו במקומות 5 ו-6 עם 9 נקודות במאזנה של כל אחת.

ג'יימי וארדי
וארדי צופה בחברו מהיציע. אמור לשוב להרכב | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי