הפסד ראשון לאברטון העונה, 2:0 לסאות'המפטון

הקבוצה של אנצ'לוטי נוצחה לראשונה בסנט מרי אחרי שישה מחזורים. אינגס בישל פעמיים לוורד פראוס (27) ולאדמס (35), דין הורחק מנגד (72). 1:1 בין וולבס לניוקאסל

(גודל טקסט)

תחילתו של משבר באברטון? הקבוצה הכי חמה באנגליה בחודש ספטמבר, איבדה נקודות ראשונות ב-2:2 בדרבי של ליברפול והערב (ראשון) רשמה הפסד ראשון העונה לאחר 2:0 לסאות'המפטון בסנט מרי. הקדושים מנגד ממשיכים בריצה מצוינת מאז התבוסה 5:2 לטוטנהאם לפני כחודש ימים, ורשמו שלושה ניצחונות ותיקו אחד, אשר העלו אותם למקום החמישי באופן זמני. מאוחר ניוקאסל חילצה 1:1 נגד וולבס.

סאות'המפטון – אברטון 0:2

השחקן שבלט אצל המארחת היה דני אינגס, מלך השערים של הקבוצה, אך הפעם היה אחראי על צמד בישולים במחצית הראשונה. זה התחיל בדקה ה-27, כאשר מצא את ג'יימס וורד פראוס והאחרון נכנס לצמד ימין והכניע את ג'ורדן פיקפורד מזווית קשה.

בחלוף שמונה דקות, החלוץ הנפלא הרים ברגל שמאל, הכדור פגש את חברו לחלק הקדמי צ'ה אדמס, שהיה זקוק לשתי נגיעות כדי להשתלט, אך כבש את השני כמו גדול בזכות בעיטה חדה מחמישה מטרים.

אברטון קיוותה שהמחצית השנייה תטיב עמה, אך נותרה בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-72. קייל ווקר-פיטרס נכנס בקלות למרכז המגרש לאחר שעבר את לוקה דין, והצרפתי הצליח לעצור אותו בעבירה קשה ולא נותר דבר לשופט קווין פרנד, אלא להרחיק אותו באדום ישיר. עד שריקת הסיום לא נכבשו שערים לשני הצדדים ואברטון שכאמור נוצחה לראשונה העונה, נותרה במקום הראשון, בגלל שלאסטון וילה יש משחק חסר.

קרלו אנצ'לוטי | Andy Rain/PA Images via Getty Images

וולבס – ניוקאסל 1:1 (צפו בתקציר)

הקבוצה הלוהטת מוולברהמפטון נעצרה בביתה ואיבדה סיכוי לעלות למקום הרביעי, למרות שעלתה ליתרון מאוחר בדקה ה-81 כאשר ראול חימנס השתלט על כדור מחוץ לרחבה ושחרר פצצה אדירה לפינה הימנית.  האורחת הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-89, בזכות בעיטה חופשית מדויקת של ג'ייקוב מרפי שזזה מסביב לחומה והתגלגלה לרשת. ניוקאסל נותרה במקום ה-14.  

ראול חימנס | STU FORSTER/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי