אובמיאנג בבצורת, וארדי בעננים: "האיש למשחקים הגדולים"

ג'יימי וארדי חוגג על ארסנל | IAN KINGTON/IKIMAGES/AFP via Getty Images

לסטר גברה 0:1 על ארסנל בחוץ, לראשונה מאז 1973. קפטן התותחנים לא כבש חמישה משחקי ליגה, הרצף הגרוע מ-2014, בעוד מלך שערי הליגה אשתקד הכריע את המשחק: "הוא שוב בעניינים". רק רוני כבש יותר ממנו נגד המארחת

קבוצות: ארסנל לסטר
(גודל טקסט)

פתיחת העונה של ארסנל הייתה מבטיחה. הקבוצה של מיקל ארטטה רשמה שלושה ניצחונות בארבעת מחזורי הפתיחה לצד הפתע לגיטימי באנפילד, אלא שאתמול (ראשון) נכנעה בפעם השנייה ברציפות מבלי לכבוש, כשהפסידה 1:0 ללסטר באצטדיון האימרויות. זה היה הפסד ביתי ראשון העונה בליגה ובעיקר הפסד ביתי ראשון של ארסנל נגד לסטר מאז 1973 (לא פחות מ-27 משחקים).  ואם כל זה לא מספיק, לאחר משחק בליגה האירופית בחמישית, מצפה לארסנל מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד.

למעשה, בשנה שעברה לתותחנים היו אפילו יותר נקודות (11) בשלב הזה של העונה. אחת הבעיות של ארסנל היא חוד ההתקפה, כאשר הקפטן פייר-אמריק אובמיאנג, מנייה בטוחה בדרך כלל, לא הבקיע כבר חמישה מחזורים, למעשה מאז משחק הפתיחה. זה הרצף הכי גרוע שלו בתותחנים ובכלל מאז נובמבר 2014.

מיקל ארטטה ניסה להסביר: "הרגשתי שיש לנו שליטה מוחלטת במחצית הראשונה. זכינו בכל כדור, יצרנו הזדמנויות וכבשנו שער שאני לא יודע איך הוא נפסל. גרניט ג'אקה לא הפריע לו. השופטים הם מומחים ועליהם לקבל החלטות. זה השפיע על המשחק כמובן. הם התגוננו עמוק מאוד במחצית השנייה, חיכו לטעות ולצערי היא הגיעה ואז הם ניצלו אותה".

פייר-אמריק אובמיאנג. בצורת | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

מה לא עבד: "נגד הגנה כזו, מול קבוצה מאורגנת, אתה חייב לכבוש. הם כבר הצליחו לנצח ככה את מנצ'סטר סיטי. אני כן רוצה לפרגן להם על מה שהם עשו. אבל אני בעיקר מרחם על השחקנים שלי כי לא הגיע להם להפסיד".

"ההפסד ללסטר באימרויות הריק הוא לא הבכורה הביתית לה ציפה תומאס פארטיי אבל הוא הראה שארסנל סוף סוף מצאה את הקשר לו ייחלה זמן כה רב", נכתב ב"דיילי מייל" בצד החיובי, אלא שהוסיפו: "זו הייתה הזדמנות פז עבור ארסנל – לשחק, להרשים, להוכיח ולהתקדם בטבלה והיא שוב נכנעה". "ארסנל אכזבה ועל אף 12 איומים לשער ושליטה, היא מעולם לא באמת הקשתה על קספר שמייכל", נכתב ב-"BBC".

בשאר כלי התקשורת החמיאו לכובש שער הניצחון ג'יימי וארדי, שהבקיע שישה שערים העונה בתשעה נסיונות למסגרת. זה היה  השער ה-11 שלו נגד ארסנל ב-12 הופעות. רק לוויין רוני (12 שערים) יש יותר ממנו. "השם הגדול למשחקים הגדולים, ורדי שוב בעניינים", נכתב על החלוץ שהיה פצוע ועלה למחצית השנייה. לסטר עצמה, שכבר פירקה את מנצ'סטר סיטי 2:5, הובילה בפברואר ב-14 נקודות יתרון על פני מנצ'סטר יונייטד והייתה בטוחה שהיא תגיע לליגת האלופות. האם היא תעשה זאת העונה".

ברנדן רוג'רס סיכם: "השחקנים הצטיינו נגד השחקנים האיכותיים ביותר. שיחקנו בקצב אחר והם עשו זאת ממש טוב. הניצחון מגיע לנו, שיחקנו מול קבוצה טובה. יש לנו שחקנים שיכולים לרוץ מאחורה בלי הפסקה, שמרנו על שער נקי והצגנו איכויות מקדימה, זה נהדר".

על וארדי: "הוא חלוץ ברמה עולמית, זה ברור, הכישרון שלו מדהים. לא רצינו לקחת סיכונים לגביו, שוחחנו ורצינו שיחזור לאט לאט, וישולב ב-20 הדקות האחרונות או בחצי השעה האחרונה. בכל משחק הוא רוצה להבקיע וכשזה לא קורה הוא מתאכזב".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1013727

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי